Gå til innhold

Råd mot kvalme ?

Anbefalte innlegg

jeg har vært litt småkvalm hele tiden, men nå de siste dagene har det eksplodert.. kvier meg for å kaste opp, men kjennes ut som jeg bare er nødt til det snart? det er pyton!! men det er jo også vanli! kan jo ikke syte å klage over dette!! :P

ellers skal jeg til legen på første kontroll imorgen! gleder meg veldig, men er også veldig spent! enn om det ikke er sant tenker jeg!! ..

er det noen som vet om man kan få tidli UL for å få vite nøyakti hvor langt man er på vei ? Jeg er veldig usikker!! å hvor tili kan man få UL ?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142519808-r%C3%A5d-mot-kvalme/
Del på andre sider

Fortsetter under...

På meg hjelper det hvis jeg får i meg samme mengde mat som vanlig! Hva jeg klarer å spise varierer fra dag til dag... Thaimat den ene dagen, grønne epler den andre...

De siste dagene har jeg sverget til brunost (og jeg liker ikke brunost engang!!!) helt utrolig! Vet den har funket for mange. Melk med oboy, gjør at jeg får lyst på en bit til av skiva... Dent salty, mandariner, egg!

Egg er fantastisk! Hater å spise det om dagen, men hvis jeg får i meg en brødskive med 2 speilegg til frokost, er dagen reddet frem til lunch! Da stiger formen!!

Lykke til, test ut hva du klarer! Er du i ferd med å brekke deg av maten, STOPP. Pause og så fortsett. jeg synes det hjelper VELDIG å ha noen å spise sammen med!

Jeg har måttet sykmelde meg pga kvalmen tar helt overhånd her :(

Igår var jeg på akupunktur, det virker som hjalp! Satt og spiste kveldsmat uten å bli kvalm eller utslitt.

Idag sitter jeg faktisk foran pcen.Tidligere har jeg bare ligget og sovet og vært kvalm og sliten, så har tro/håp om at det hjelper med litt akupunktur :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...