Vestlending med to, snart tre? Skrevet 4. november 2010 #1 Skrevet 4. november 2010 Har ikke IKM før lørdag (eller søndag) men kom i skade for å teste allerede. Fann plutselig ut i natt at jeg skulle ta en test. Ikke annet enn en strek, og jeg gikk kjapt å la meg igjen, MEN da jeg skulle kaste testen i dag tidlig var det plutselig to streker, den andre riktignok ganske svak. Tok en strimmeltest i ettermiddag for å sjekke men den var helt hvit. Hva skal jeg tro? Mannen min er ikke hjemme så jeg har ingen å diskutere med. Kanskje like greit siden jeg ikke vet noe, men håper at noen bare kan se hva de tror, hva som helst, trenger bare å høre en eller annen mening. Tar en ny test i morgen tidlig men er jo sååååå lenge når jeg venter..............
FIFFI *nybakt 2barnsmamma* Skrevet 4. november 2010 #2 Skrevet 4. november 2010 Kan nok ikke stole på en test som har ligget mange timer. Jeg har også fått streker da! Men det er jo ennå håp da!!!
Vestlending med to, snart tre? Skrevet 4. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 4. november 2010 2 dager til med håp. Prøve å holde meg til IKM før jeg tar neste test kanskje..... men er vel like greit å instille seg på det verste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå