Gjest summerbee Skrevet 4. november 2010 #1 Skrevet 4. november 2010 Jeg er i uke 35 nå og føler ikke lenger for å farte sånn rundt. Er hjemme om dagen 100 % sykemeldt. Men det blir liksom ikke til at jeg møter venner på cafe eller farter rundt i byen eller kjøpesentre. Syntes dagene går fort nok hjemme med husarbeid etc. Dessuten så føler jeg det tungt å gå rundt omkring ute nå og blir mye fortere sliten om dagen. Andre som har det sånn?
Lillemy89 Skrevet 4. november 2010 #2 Skrevet 4. november 2010 jeg har det også sånn.er selv sykemeldt 100%. jeg har fysio trening tre ganger i uken, og når jeg kommer hjem derifra, så er jeg sliten.. kroppen værker nå.magen føles veldig tung. og jeg klarer ikke sove mer enn et par timer om natten, så da er det godt å kunne ta seg noen små hviler utover dagen. pluss blir jeg så lett irritert om dagen, og når det er kassadamer som skal kommentere magen min, at den er så stor og at det må være rett før. så blir jeg litt lei nå merker jeg. de mener det jo bare godt. men når de skal si noe hver gang jeg er innom så, har jeg heller startet å sende samboeren min til det jeg er jo bare i uke 32. så godt stykke igjen
Miss Snow Skrevet 4. november 2010 #3 Skrevet 4. november 2010 Hahahahaha - nei! På de siste to ukene har jeg vært ute av døra fem ganger. FEM! Jeg har vært sykemeldt siden uke 31, og har brukt tiden til å ligge på sofaen med ekstrem svimmelhet. Samboeren er heldigvis snill og grei, og fikser alt som er. Handling, matlaging, vasking - alt Men jeg kan ikke påstå at tiden har gått sakte siden uke 31 heller. Jeg er 37 uker idag og syns tiden har flydd. Heldigvis. Forøvrig har jeg utvikla en ekstrem aggresjon mot magekommentarer/mageglaning. Jeg er en av de som vanligvis finner seg i alt og aldri svarer tilbake. Men idag, i heisen på vei til legen, var det en møkkamann som glante så vanvittig på magen min. I det jeg gikk ut av heisen sa jeg "glanegubbe" høyt. Jeg er litt forfjamsa over det enda..
silla g07,j11 (fødeklar!!!) Skrevet 4. november 2010 #4 Skrevet 4. november 2010 Jeg er i uke 30 og folk synes tydeligvis at jeg er kjempe stor da jeg sto i kassen på en butikk i går sto kassadama og kikka bekymra på meg så plutselig sier hun vær så snill ikke fød her i kassen, burde man ikke holde seg hjemme når man er sååååå høygravid?! Trodde jeg skulle eksplodere i sinne, jeg har ti uker igjen men skulle ønske at vannet kunne renne i strie strømmer der og da bare for å plage henne. Sist var jeg hos frisøren i uke 37 da sa frisøren at hun nesten ikke turte klippe meg, det kunne jo hende at jeg fødte der.... Hva tror egentlig folk? At vi er smittsomme eller at babyen bare faller ut? Jeg er ikke mye ut ettersom jeg ikke skal kjøre bil pga lavt blodtrykk og fare for besvimelse, og bekkenløsning med store gangvansker. Jeg har julegavene igjen, en tur til frisøren, og et julebord så utenom kontrollene blir det 3 turer ut men ellers holder jeg meg hjemme. Skikkelig surt jeg føler meg ikke så stor har jo ikke lagt på meg, og gått ned nesten 2 klesstørrelser (pga kvalme) også skal folk mene så j... myeom størrelsen på magen, ødelegger hele dagen min sånne dumme kommentarer føler meg som en flodhest når folk sier sånn. Men dagene og ukene flyr så babyen kommer før jeg aner ordet av det, synes nettopp jeg fant ut jeg var gravid jeg og det er allerede 26 uker siden........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå