Gå til innhold

Fkk se babyen i dag <3 og det ble....

Anbefalte innlegg

Var på ordinær ultralyd i dag og vi fikk etter 50 min pga lille bøllefrø ikke ville vise seg fra fronten, kun rumpa se at vi venter en gutt til <3

Har ikke klart å la vær å smile i hele dag, er så glad og lykkelig og klarer ikke å vente til lillegutt kommer til verden :-D

Var en veldig glad storebor som fikk sin etterlengta lillebror <3

Kan livet bli mer perfekt??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142519438-fkk-se-babyen-i-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gratulerer så mye md gutt nr2 =) da jeg var på ul holdt legen også på veldig lenge da lillen lå med rumpa til oss, han sa det var en gutt. UL 2 viste at neida dette var en jente da lå hun å spriket litt mer, heldigivs hadde jeg ikke gått til innkjøp av noe blått ennå. Men legen i mitt tilfelle var ganske usikker da.

Fikk dere sett han forfra etterhver, eller ble det emd å se kjønnet mellom bena bakfra?

Han lå og sov når vi var på ultralyd, så jordmora måtte vekke han og dytte i han. da ble han skikkelig sur og snudde seg sånn at vi bare så rumpa hehe

Jordmora drev og målte og styrte og lillegutt ville sove så likte ikke å bli dytta på sånn, men etter 45 min var det akkurat som han tenkte at "greit,hvis jeg viser hva jeg er, lar dere meg være litt i fred da?" så han snudde seg på ryggen og spredde beina, jordmor klarte så vidt å ta bilde av han før han snudde seg vekk igjen hehe

Men hun sa at hun ikke garanterer noenting men at jeg burde nok ikke løpe og kjøpe kjoler :-p

Vi fikk se at han drakk, klødde seg på nesa, fem fingrer på hver hånd og fem tær på hver fot :-)

Det morsomeste var at han har samme sovestillingen som storebror <3

Er en storebor som ikke klarer å vente til lillebror kommer til verden sånn at han kan leke og kose med han .-)

Gleder meg så innmare :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...