Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ja, igår hadde jeg operasjon.. Etter 4 timer med venting og hjertebank, ble det endelig min tur... Kan ikke beskrive hvor nervøs jeg var!! Begynte å gråte i det jeg fikk narkosen, også husker jeg ikke mer.. Våknet og hadde enormt vondt i magen og nedentil, og var sååå trøtt! Duppet av litt nå og da, det var jo leger og sykepleiere innom hele tiden... Kjæresten min satt ved siden av meg hele tiden også, det var beroligende i alle fall!:) Da jeg endelig klarte å holde meg våken en stund, ble jeg bare mer og mer kvalm. Kastet opp etter å ha prøvd og spist litt, så da ble jeg bedre og fikk dra hjem!!!:) Bilturen hjem var et mareritt ca 2.5 - 3t i bil med nyoperert mage var ikke noe særlig.. Selen var ikke på for å si det sånn! Da jeg kom hjem var det rett i senga... Sov ganske godt tross smertene, og at jeg ikke hadde spist siden 22:30 kvelden før.. var opp 3 ganger på do, og det gikk bra! Idag har jeg vondt i selve operasjonssåret og øm i hele magen.. Men ikke noe særlig til luftsmerter :) Kjenner meg litt kvalm og svimmel av og til og ikke noe særlig matlyst, men har fått i meg noe mat..:)

HÅPER DETTE ER VERDT DET!!! :) Blir noen spennende 6 mnd framover.

Tenkte bare jeg skulle skrive litt fort om min opplevelse jeg! Noen andre som har tatt lap, som har noe å tilføye? eller noen som ikke har, som lurer på noe?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142519373-lap-ig%C3%A5r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...