Gå til innhold

"Menssmerter" raskt etter utskrapning

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Forrige torsdag var vi på tidlig UL for å se på vår lille spire. Vi gikk glad og lykkelig inn, og forferdelig trist og ulykkelig ut igjen. Vår lille spires hjerte hadde slutta å slå. Jeg var da 11+4, og fosteret hadde dødd 10+4. Jeg hadde derfor utskrapning nå på lørdag. Har blødd minimalt etter selve utskrapningen, men har idag fått ordentlige menssmerter/EL-smerter. Er det fler som har hatt det på samme måte?

Jeg synes det virker litt vel tidlig å få EL bare noen dager etter utskrapninga..

Fortsetter under...

Veldig trist å høre om opplevelsen deres, det er en helt uvirkelig situasjon å være i. Vi fikk også samme beskjeden for litt over 5 uker siden, jeg var da 9+1. Fosteret hadde vært død ca 1 uke. Jeg aborterte hjemme med tabletter natt til en onsdag. Blødde endel da og på torsdagen. Men så nesten ingenting på fredagen. Hadde heller ikke smerter etter selve aborten var ferdig. Men lørdag, 3 dager etterpå fikk jeg plutselig skikkelig menssmerter og blødningen ble kratigere. Etter dette var det varierende grad av blødning og menssmerter i tilsammen ca 14 dager etter aborten (noe som er normalt). Fikk menstrasjonen tilbake nå etter 5 uker(de sier 4-6 uker), så det var nok ikke el-smerter jeg hadde, var vel bare systemet som jobbet. Vi har nå jobbet oss gjennom den værste sorgen og sjokket og jeg føler meg endelig nesten som meg selv igjen. Selv om sorgen ligger der enda og jeg bare ønsker å bli gravid så fort som mulig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...