Gå til innhold

Anbefalte innlegg

..er ikke så enkelt som jeg hadde håpet på. Ble så lykkelig at tårene sprutet da jeg sto med en pos. cb digital i hånda for 1 1/2 uke siden!

Så lettet, glad og overrasket, men etter 2 ma lander man fort på jorda igjen.

Kjenner og kjenner etter symptomer, men har ikke annet enn litt ømme brystvorter og stikkinger i underlivet. Vet det er helt vanlig med lite symptomer så tidlig, men hadde nesten vært en lettelse om jeg hadde spydd i vinkler:-) Skal på tidlig ul neste tirsdag, mulig litt for tidlig å se hjertet, men det hadde vært en super nesten- bursdagspresang!

Håper at det blir lettere å glede seg etter den timen, for husker hvor deilig jeg hadde det under sv.skapet med dattera mi. Fullstendig ubekymret og glad..:-)Er 5+3, flere med veldig få symptomer?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142519270-%C3%A5-glede-seg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg hadde også veldig lite symptomer i starten, er 8+3 idag, testet meg positivt da jeg var 6+3. Jeg var 2 uker for sent med mens da jeg testet, visste det kom til å bli poritivt:)

Det eneste jeg har av symptomer nå er mens-lignende smerter i magen, mye sulten, tung pust, ømme og hovne bryster og innimellom så blir jeg uggen...men jeg har aldri hatt ekstreme symptomer; har vært heldig å unngått å kaste opp osv... Takk og lov!

Det er ikke så lett å føle seg så gravid når man ikke har de mest intense plagene, men jeg prøver å kun føle meg heldig; og det bør visst du også;)

I tilfelle så har du jo noen uker igjen på å ta igjen kvalme og stunder over doskåla :)

Du har så rett, så rett! - men, angående det å spy, da jeg gikk gravid m dattera mi, sov jeg sittende med hodet over do-skåla. Kvalm døgnet rundt, med disse 2 MA'ene har det kun vært små-kvalme...derfor går jeg rundt å innbiller meg selv at jeg må være kjempedårlig for at det skal gå bra.Vet at sv.skap til sv.skap kan være helt forskjellig...

Nesten deilig da, å lese om flere ,så man får en reminder på at det går nok bra :-)

Jeg klarer heller ikke å slippe jubelen løs ennå. Når man først har opplevd at det går gale, så er det aldri samme sjarmen over å være gravid igjen. Man blir automatisk ekstra bekymret for at det skal gå gale igjen. Jeg er 6+6 idag og har ikke andre symptomer enn at jeg er veldig trøtt og sulten. Ørlite tung i brystene, men ikke så ømme som ved de to tidligere vellykedde svangerskapene. Dagene føles som måneder når man venter på at disse første 12 ukene skal bli ferdige.

Hvis det er en trøst så har jeg aldri hatt så mye symptomer som da jeg gikk gravid og mistet i ma i 15. uke. Jeg var kvalm døgnet rundt, trøttere enn trøttest (helt grusomt), FULL av kviser, magen var stor så at alle så jeg var gravid, opp og tisse HVER natt fra dagen før jeg testet...

Jeg har fått to barn etter denne graviditeten, og der har jeg hatt mange symptomer etter 7. uke, men ingen har vært så sterke som den graviditeten som gikk galt... Rart egentlig...

Lykke til!! Snart skal du se at du ikke tåler lukt av verken det ene eller det andre, aldri får med deg greys anatomy fordi du slukner på sofaen kl 9, og kjefter mannen huden full annenhver dag fordi hormonene løper løpsk :) Nyt tiden før dette :)

Hei Trønderline:) Jeg kan bare signerer denne altså. Går rundt og kjenner på symptomer som ikke er der og spekulerer. Er 5+2 i dag jeg da. Har litt ømme bryster, trøtt og ganske vondt i magen til tider. Det hadde jeg også før MAen i vår... Kjenner at jeg ikke helt klarer å ta det innover meg enda. Men i morges klarte jeg ikke å spise frokost, hadde ikke matlyst. Nå er jeg litt uggen igjen, men ikke direkte kvalm. Det var likedan med meg, de tre svangerskapene som har gått bra har jeg vært kvalm gjennom hele svangerskapet. Skikkelig kvalm de første månedene. Det er tøft at det er slik, men nå håper jeg nesten at det blir sånn - det er tryggere det... Før MAen var jeg ikke så veldig kvalm, ikke da jeg hadde BO heller. Krysser fingrene for at det går bra denne gangen, for oss begge to:)))

Håper du blir litt beroliget etter ul i neste uke da. Ønsker deg ei super helg!! Håper på å høre fra deg etter ultralydtimen:) Er skikkelig spent på hvordan det går med deg vettu.

Klem

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...