Gå til innhold

Flere som venter baby i juli?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Termn i midten av juli :D ca 17. =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Testet positivt igår, og foreløpig antatte termin; 19.juli:)

Skrevet

Termin ca 6. juli dersom alt går som det skal:-)

Skrevet

Foreløpig termin 14.juli:) Dette blir stas med så mange som kan følge hverandre. Det er vel på tide å melde seg inn i juli2011-klubben!

Skrevet

Er 5+4 idag, og om alt går som det skal fremover, så venter vi vårt første barn 6. juli! :)

Skrevet

Ser det er mange forskjellige måter å regne ut hvor langt man er kommet??? Flere som har på samme dato som meg, men er kommet kortere/lengere?? Dette ble jeg ikke mye klok av.

Skrevet

Regner fra første dag i forrige mens. Har testet x antall kalkulatorer på nett, og alle sier det samme. Når hadde du IKM?

Skrevet

Her er termin 5 juli foreløpig:) har en liten en på snart 10 mnd så dette kom litt fortere enn "planlagt", men like fantastisk for det!! Hadde ikke fått helt regelmessig mens etter sist fødsel ennå, så skal på tidli ul neste fredag for å se.... spennende:)

Skrevet

Jeg venter også mitt første barn og er 5+4 og har termin 6 juli :D

Skrevet

13. Juli her...den 16. skal vi i bryllup!!! Joohooo!

Skrevet

Kan enno ikkje tru det - testa positivt i går (IKM i dag), og har førebels termin 17. juli. Dette er fyrste barn, fyrste graviditet for både meg og mannen, og me er sjokkert lukkelege!

Og så moro å sjå at me vert så mange i juli2011-klubben, GRATULERER alle saman :-)

Skrevet

JA! 5 uker og 2 dager i dag - bekreftet med blodprøve onsdag....er fortsatt i sjokk.... Termin satt til 6. juli (bare det sitter fast....)

Skrevet

Wow, mange julibabyer:))

Jeg har termin 11. juli:))

Har to barn fra før. Nå ble jeg gravid på vårt første IVF forsøk!

Gratulerer alle sammen!

Skrevet

Vi venter nr. 2 og har termin 14 juli.

Skrevet

Først; gratulerer!! Så moro at det er så mange som har termin i juli :)

Jeg er gravid for første gang og tror jeg har termin i juli:) Jeg tok test både idag og igår og den idag sa at var 3 uker eller mer og det vil jo si 5 uker eller mer for mor. Jeg har vært litt av og på pilla, så vet ikke helt når jeg ble gravid. Jeg skal til legen 18.november og finne ut av det helt sikkert:) Gleder meg til å følge med på alle deres opplevelser. Merker det er litt skummelt når det er første gang, men ser det er flere, så vi får lære uderveis:)

Skrevet

Ja her var vi mange:-) Jeg har termin 8 juli, venter vårt 4 barn;)

Skrevet

Fant ut i dag ved hjelp av clearblue digital at jeg venter min førstefødte. Termin 14. Juli :-D

Skrevet

Jeg venter mitt andre barn, men förste med min nye samboer :)

Så neste sommer har vi tre barn i huset -annenhver uke ihvertfall... hehe

Er 6+1 i dag og har termin 3 juli!

Bare håper alt går bra!

Skrevet

Testet positivt idag. 5 uker siden første dag i siste mens. En terminkalkulator viste at jeg har termin 12 juli.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...