mamMa1 til 2 +1 passasjer:) Skrevet 4. november 2010 #1 Del Skrevet 4. november 2010 hei skal forsøke å gjøre min historie kort. var gravid forrige mnd trodde jeg, da jeg fikk svak pos test ,men tr dukket opp, men var merkelig(brunt) og lite blødning . Vi gikk inn for å prøve å bli gravide denne mnd og fikk fra tidlig av symptom som hyppig vannlatning, ømme bryst og murringer i magen. 1 dag før ikm testet jeg svak pos, samme kveld spottet jeg brunt...dagen etter tok jeg en digital test som viste gravid og jeg var overlykkelig... den siste uka har jeg vært trøtt, løpt på wc hyppig og kvalm på morgenen, samt øm i bryst... tirsdag kveld, hadde jeg litt mensmurring i magen som jeg bruker, samt stakk litt på høyre side..når jeg var på wc på kvelden oppdaget jeg blod/slim på papiret (sorry detaljer ) og knakk helt sammen tenkte mitt at dette var en SA...var ikke mye blod, hadde på meg truseinlegg kom noen dråper i dette,mer når jeg var på wc å tørket meg. Onsdag holdt jeg sofaen, hadde på meg bind men kom kun noen flekker idette..men litt mer på papriet på wc, kom også en koagel, liten.(igjen sorry detaljer..) Lite smerter, svak murringer som kom og gikk..men ikke noe mer smerter..Har ikke trengt å ta noe smertestillende mens blødningen foregikk og til vanlig mens må jeg dette.idag er d nesten ikke blod på papiret, jeg er fortsatt kvalm, kommer råmelk når jeg klemmer på brystene ( har også stikkinger i de innemellom, og mens murringer..men da altså lite blod )og jeg har hodepine og trøtt...vet at hcg er i kroppen en stund etter en sa, derfor jeg lurer på hvor lenge dere blødde og hvor lenge dere hadde symptom?i tilegg til alt så kjennes d ut som jeg har trena magen er støl, og kjennes ut som d knyter seg i underlivet,..dvs. litt vondt hø.side bak på ryggen også..kun ubehagelig ikke vondt vondt...er så redd d skal være svangerskap uten for livmoren..æsj!-blir gaaaal av dette her..bare jeg kune bli ferdig å tenke å komme meg videre.. til dere som har hatt blødninger, har dere blødd mye og d likevel har gått bra? dette ble langt..beklager men håper noen kan komme med erfaringer. skal til legen i morgen, ikke pga dette men skal likevel ta d opp med legen, samt levere ny urinprøve... håper alle andre her inne har d bedre enn meg..har hatt noen tunge dager klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142518953-dere-med-tidligere-sa-og-dere-som-har-hatt-bl%C3%B8dinger-se-hit-hjelp/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bringebærmamma 160611 Skrevet 4. november 2010 #2 Del Skrevet 4. november 2010 Da jeg hadde SA kom det RIKELIG med blod i ca 2 døgn. Så stoppet det hele opp i ett døgn for så å blø i ett døgn til. Jeg hadde veldig lite smerter, mer mensmurringer. Jeg hadde SA rett rundt da jeg var 5 fullgåtte uker. Det er ikke uvanlig å småblø litt, det trenger ikke bety at man mister. Etter hva jeg har lest, og opplevd, er det vanlig at det komme rikelig med blod over en kort periode (kortere enn ved en normal mens) når man har SA tidlig i svangerskapet. Er du veldig bekymret gå til legen og be om tidlig ul. Det er antalgelig ennå for tidlig å se noe hos deg nå, men det tar ofte litt tid fra lege sender henvisning til ul, til man får time. Jeg hadde ul 6+2 og fikk se et bankende hjerte, så man kan se "mye" tidlig. Krysser fingre for at det går bra for deg ;-) klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142518953-dere-med-tidligere-sa-og-dere-som-har-hatt-bl%C3%B8dinger-se-hit-hjelp/#findComment-142519024 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå