lillespire08+10 Skrevet 4. november 2010 #1 Skrevet 4. november 2010 Har den siste tiden hatt nedpress, men siste dager har det virkelig blitt NEDPRESS. Er ubehagelig å bøye seg og sette seg ned med det samme. Som om ungen har hodet litt ut, hehe. Er 38+6.
Ziz Skrevet 4. november 2010 #2 Skrevet 4. november 2010 Hehe...-noen ganger kjennes det ut som om man setter seg på et hodet som er halvveis ute ja I begynnelsen føltes det som om hvis jeg var kjapp nok kunne jeg ha tatt tak i en arm/fot som kom ut der nede, og etter at hun snudde seg så har jeg kjent hodet godt, og nå....-nå kjennes det ut som om hodet er en skrustikke som gjør at jeg må skreve litt når jeg går
knekkebrød Skrevet 4. november 2010 #3 Skrevet 4. november 2010 Nedpress er noe annet synes jeg. Da kjennes det ut som alt (vagina etc.) skal falle ut.. men når babyen virkelig begynner å rote med hodet i bekkenet så iler det nedover bena og skjærer i øvre del av vagina. Håper hver gang det skjer at det skal komme rier men neida... kan vel ta sin tid.
lillespire08+10 Skrevet 4. november 2010 Forfatter #4 Skrevet 4. november 2010 Hehe skrustikke ja! Har fryktelig lyst å bare dra ut ungen, siden den er så nær. Men må vel vente til det åpner seg litt...
Mrs. Fix It- stor+liten Skrevet 4. november 2010 #5 Skrevet 4. november 2010 har samme følelsen her. har lyst å bare presse litt så kommer han går som om eg har noe opp i rompa hehe.. skikkelig skreving når han presser seg nedi der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå