Tøffe Tøflus Skrevet 4. november 2010 #2 Skrevet 4. november 2010 Jepp. Begynte med smaksposjoner ved 5,5 mnd.
Gullblomst Skrevet 4. november 2010 #3 Skrevet 4. november 2010 Ja, med første fullammet jeg til 6 måneder. Han fikk ikke smake noe annet enn tran før han rundet 6 mnd. Nå er han en altspisende liten gutt på snart 2 år. Minsten er 3 måneder og jeg planlegger å fullamme til 6 mnd denne gangen også.
Sugarbells med 2 jenter<3 Skrevet 4. november 2010 #4 Skrevet 4. november 2010 Jepp, jeg har gjort det nå:-) Hun er 6,5 mnd nå og vi har begynt med grøt på morgen og kveld - og begynt og introdusere smaksprøver på middag:-) Hun fikk smake litt grøt tidligere, men det var ikke så veldig populært... Så bestemte meg for å for drite i det, og fortsette å amme :-)
Guttemamma x 3 Skrevet 4. november 2010 #5 Skrevet 4. november 2010 Ja, fulammer i 6 mnd. og så starter vi med grøt. Har ikke vært så vellykket med yngstemann her da, han foretrekker fortsatt pupp (10 mnd), mens eldststemann spiste alt mulig i store porsjoener med en gang...
Gjest Skrevet 4. november 2010 #6 Skrevet 4. november 2010 Ja, jeg gjorde også! *rekker opp hånda* (Snuppa smakte riktignok grøt for første gang ei uke eller to før 6 mnd, men...)
Vandrende Melkemaskin Skrevet 4. november 2010 #7 Skrevet 4. november 2010 Ja, lille gutten min fikk ikke smake på noe annet enn tran og morsmelk før han fylte 6 mnd.
Askepott 3 barnsmor Skrevet 4. november 2010 #8 Skrevet 4. november 2010 Kan vel si at jeg også har fullammet til hun var 6mnd,hun har fått smaksprøver med grøt i noen uker men er ikke noe glad i det.
*SmurfeMamma* Skrevet 5. november 2010 #9 Skrevet 5. november 2010 ja denne gangen har jeg gjort det... overdrev litt også... fullammet til han var over 7 mnd... for han bare brakk seg da han fikk noe annet... Men nå spiser han grøt 2 ganger til dagen og middag, er litt over 8 mnd, så plutselig "løsnet" det for han:)
sajam Skrevet 5. november 2010 #10 Skrevet 5. november 2010 Her ble lillemann fullammet til 8mnd ) Magen hans har rett og slett ikke tålt noe særlig annet før de to siste mnd. Han er nå 11mnd Han blir fremdeles ammet 2-3 ganger i døgnet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå