Gå til innhold

er det noen flere som har fullammet til 6 mnd alder?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp. Begynte med smaksposjoner ved 5,5 mnd.

Skrevet

Ja, med første fullammet jeg til 6 måneder. Han fikk ikke smake noe annet enn tran før han rundet 6 mnd. Nå er han en altspisende liten gutt på snart 2 år.

Minsten er 3 måneder og jeg planlegger å fullamme til 6 mnd denne gangen også.

Skrevet

Jepp, jeg har gjort det nå:-) Hun er 6,5 mnd nå og vi har begynt med grøt på morgen og kveld - og begynt og introdusere smaksprøver på middag:-)

Hun fikk smake litt grøt tidligere, men det var ikke så veldig populært... Så bestemte meg for å for drite i det, og fortsette å amme :-)

Skrevet

Ja, fulammer i 6 mnd. og så starter vi med grøt. Har ikke vært så vellykket med yngstemann her da, han foretrekker fortsatt pupp (10 mnd), mens eldststemann spiste alt mulig i store porsjoener med en gang...

Skrevet

Ja, jeg gjorde også! *rekker opp hånda*

(Snuppa smakte riktignok grøt for første gang ei uke eller to før 6 mnd, men...)

Skrevet

Ja, lille gutten min fikk ikke smake på noe annet enn tran og morsmelk før han fylte 6 mnd.

:)

Skrevet

Kan vel si at jeg også har fullammet til hun var 6mnd,hun har fått smaksprøver med grøt i noen uker men er ikke noe glad i det.

Skrevet

ja denne gangen har jeg gjort det... overdrev litt også... fullammet til han var over 7 mnd... for han bare brakk seg da han fikk noe annet...

Men nå spiser han grøt 2 ganger til dagen og middag, er litt over 8 mnd, så plutselig "løsnet" det for han:)

Skrevet

Her ble lillemann fullammet til 8mnd :)) Magen hans har rett og slett ikke tålt noe særlig annet før de to siste mnd. Han er nå 11mnd :) Han blir fremdeles ammet 2-3 ganger i døgnet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...