Gå til innhold

EL- slim og sex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Har ventet en evighet på EL, er nå på min 26. dag i syklusen. Temper så jeg vet jeg ikke har hatt EL enda. Igår ettermiddag hadde jeg helt blank, seig utflod, som jeg har googlet litt og fant ut at det kan være et tegn på EL? Er da alle sjangsene for å bli gravid over, eller kan man fremdeles bli gravid? tempen hadde ikke steget i morrest..

Takknemlig for svar!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann.

Jeg trodde jeg visste når jeg hadde EL med å bare kjenne på kroppen og EL slim. Men denne pp har jeg brukt EL tester, og plutselig testa jeg positiv uten å ha de "typiske" symptomene.

Eneste er at jeg kjenner at det stikker på høyre nedre del av magen, og smerter under samleie, noe jeg bruker å være plaget med under EL.

så hvis du vil være helt sikker når EL er, vil jeg anbefale å teste :) da går du ikke glipp av den :)

Skrevet

Så lenge tempen ikke har steget, er ikke el over, så det er bare å skride til verket! Og så er det lurt å ikke gi seg før du ser at tempen har steget skikkelig, og det kan jo av og til ta noen dager før du ser sikkert. God fornøyelse:)

Skrevet

bare å stå på til og med et par dager etter el!!! flere som har blitt gravid dag 2 etter el...så d e bare å hoppe i høyet!;)

Skrevet

Hoppa i høyer både igår og onsdag (og mandag og lørdag), så da er det bare å krysse fingrene! :D Tempen hadde forresten steget imårrest til 36.66, så det kan jo være et tegn på at EL er over.. Har i allefall hatt sex i EL perioden da, så gjenstår det å se om det blir noen spire eller ikke:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...