Gå til innhold

*Fnugget*Fødeklar* , snuppelura-nov10

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei hei jenter :) Ser vi har 14 dager igjen alle sammen :)

hvordan er formen deres?

har dere noen "tegn" på at ting er i prossess?

noe og dele med oss andre som er like langt på vei? ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er det ikke ut til at han har tenkt seg ut enda. Hadde forhåpninger tidligere med rier/sterke kynnere for noen netter siden, menssmerter og skikelig nedpress. Dette gav seg selvfølgelig!! Er så kar til å treffe han. Ellers er jeg i kjempe fin form, utenom magesmerter i øvre del av magen, så er litt bekymret for om noe er galt. Men håper på det beste, da jeg venter på resultat fra blodprøver fra lege. Stser på å snart får hilse på mini =)

Hva med dere? Hvordan er symfysemålene til baby'n deres egentlig? Min er på ca33, litt under den røde streken inni det grønne feltet. Men er absolutt ingen utviling siden uke 36. (også litt bekymret pga dette.) wææ..

Skrevet

Så koselig at vi er flere med samme termindato.

Jeg har vært i superfin form. Den siste uka har jeg malt barnerom, skrudd opp møbler og gjort ting klart til lille jenta vår kommer. Men i går og i dag har jeg vært sikkelig kvalm og hatt løs mag, he he, så håper jo at dette er et tegn på at noe er på gang. Dette er første barnet, så vet ikke helt hva jeg kan forvente meg. Gleder meg sånn til å være ferdig med fødselen og få hilse på jenta mi.

Jeg har alt for stort symfysemål, vokst mye de siste ukene og vært på UL for å se om det er en stor baby, men de tror heller hun er litt liten. Sjekket for svangerskapsdiabetes, dette hadde jeg heller ikke. De tror bare jeg bærer hele babyen utenpå. 40 cm var målet på mandag.

Ellers er hodet knapt festet..

Skrevet

jeg husker ikke symfyse målet mitt jeg, (papirene er i bilen.. som er "sååå" langt å gå etter ;) hehe, men jeg ligger midt på streka jeg, jeg har vært i dårlig form fram til nå, så nå koser jeg meg faktisk om dagen ;) tjoohoo.. alt er pakket og klart i baggen, og ting er satt på plass til bebisen :) så nå kan han bare komme ut :)

storebror gleder seg her i huset, men jeg er spent på hvordan det går.. han vet vel ikke hva det vil si og få en bebis i hus :) hehe..

Hodet mitt var ikke festet på ondsag (forige uke) men var laangt nede og nesten festet. skal på kontroll igjen onsdag, så blir spennende :)

Skrevet

Fikk heldigvis svar på hvorfor lilegutt "ikke har vokst" på to uker. Han hadde nå festet seg, og har da sklidd lenger ned i bekkenet. Så legen har nok kjent feil da hun sa at han ikke var festet (i forgårs).

Var så bekymret i går at jeg bestilte time hos en privat jordmor jeg har vært hos etpar ganger i sv.skapet. Han hadde det helt perfekt og hun regnet ut at han nå veien 3260g. Perfekt liten baby :) Er såå glad i han!

NÅ er jeg klar for å føde! =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...