<3 M <3 Skrevet 4. november 2010 #1 Skrevet 4. november 2010 Vet ikke helt hva jeg skal tro nå?!?!?!? Hvis dette stemmer, er jeg verdens lykkeligste akkurat nå Men tør nesten ikke helt å tro på det.. Vi har prøvd i 7 mnd, og denne mnd klaffet det ikke helt med el perioden. Kan jeg allikevel være gravid? Har hatt ulike lengder på periodene, og IKM er ikke før i morra i følge mine beregninger. Har ikke så mange graviditetstegn, har hadd noe vondt og stikking i magen de siste dagene og hatt litt ømme bryst. Føler meg ikke gravid.. Må vel vente noen dager og ta ny test før jeg kan tro på det.
<3Oktober-09&Juli-12<3 Skrevet 4. november 2010 #2 Skrevet 4. november 2010 Da er du nok gravid! Da jeg ble gravid sist, så stemte det ikke med mine beregninger i det hele tatt. så av og til lurer nok kroppene våres oss litt. Men jeg tok tester tre dager på rad for å være helt sikker! ;P Og det kom en liten velskapt gutt ni måneder senere.
mim26 Skrevet 4. november 2010 #5 Skrevet 4. november 2010 jeg testet forresten positivt på mandagen...har heller ikke følt meg veldig gravid:) som du sier, litt stikkninger i livmoren og jeg går på to myyye mer enn vanlig (også på natta),men nå 4 dager senere begynner jeg å kjenne d mere. nå har jeg ofte hodepine...og alt går i slow motion for jeg eier ikke energi! d var likens forrige svangerskap med meg...nå går jeg bare å venter på å bli svimmel:) men kvalme har jeg ikke hatt før så den håper jeg jeg slipper unna nå også!
Peispå! Skrevet 4. november 2010 #6 Skrevet 4. november 2010 Gratulerer så masse til deg!- Så moro at den satt:-)
Gjest Skrevet 4. november 2010 #7 Skrevet 4. november 2010 gratulerer så masse kjempe gøy at du fikk det til håper på at d e er min tur også snart hehe kose deg masse med magen <3
<3 M <3 Skrevet 4. november 2010 Forfatter #8 Skrevet 4. november 2010 Tusen takk alle sammen! Håper virkelig dette er starten på en fantastisk reise Men tør ikke helt juble enda, må ta en ny test i morra og sikkert en ny dagen etter det Håpe, håpe! Lykke til til dere
ønsker * magetroll <3 Skrevet 4. november 2010 #9 Skrevet 4. november 2010 satser på at den sitter gratulere
<3 M <3 Skrevet 4. november 2010 Forfatter #11 Skrevet 4. november 2010 krysser fingrene og går å legger meg så morgendagen kommer fortere. Håper jeg får sove i natt da, kjenner det kribler av spenning i hele kroppen
<3 M <3 Skrevet 5. november 2010 Forfatter #12 Skrevet 5. november 2010 Positiv test i dag også og symptomene begynner å melde seg Jippi, hurra, hoppe, danse, synge, juble og krysser fingrene for at de første 12 ukene går fort og problemfritt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå