Gå til innhold

Positiv graviditetstest i dag :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke helt hva jeg skal tro nå?!?!?!? Hvis dette stemmer, er jeg verdens lykkeligste akkurat nå :) Men tør nesten ikke helt å tro på det..

Vi har prøvd i 7 mnd, og denne mnd klaffet det ikke helt med el perioden. Kan jeg allikevel være gravid? Har hatt ulike lengder på periodene, og IKM er ikke før i morra i følge mine beregninger.

Har ikke så mange graviditetstegn, har hadd noe vondt og stikking i magen de siste dagene og hatt litt ømme bryst. Føler meg ikke gravid..

Må vel vente noen dager og ta ny test før jeg kan tro på det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er du nok gravid! :D Da jeg ble gravid sist, så stemte det ikke med mine beregninger i det hele tatt. så av og til lurer nok kroppene våres oss litt. Men jeg tok tester tre dager på rad for å være helt sikker! ;P Og det kom en liten velskapt gutt ni måneder senere. :)

Skrevet

gratulerer så mye :)

Skrevet

jeg testet forresten positivt på mandagen...har heller ikke følt meg veldig gravid:) som du sier, litt stikkninger i livmoren og jeg går på to myyye mer enn vanlig (også på natta),men nå 4 dager senere begynner jeg å kjenne d mere. nå har jeg ofte hodepine...og alt går i slow motion for jeg eier ikke energi! d var likens forrige svangerskap med meg...nå går jeg bare å venter på å bli svimmel:) men kvalme har jeg ikke hatt før så den håper jeg jeg slipper unna nå også!

Skrevet

Gratulerer så masse til deg!- Så moro at den satt:-)

Skrevet

gratulerer så masse :D kjempe gøy at du fikk det til :D

håper på at d e er min tur også snart hehe :D

kose deg masse med magen :) <3

Skrevet

Tusen takk alle sammen! Håper virkelig dette er starten på en fantastisk reise :) Men tør ikke helt juble enda, må ta en ny test i morra og sikkert en ny dagen etter det ;)

Håpe, håpe! Lykke til til dere :)

Skrevet

satser på at den sitter :D

gratulere :)

Skrevet

krysser fingrene og går å legger meg så morgendagen kommer fortere. Håper jeg får sove i natt da, kjenner det kribler av spenning i hele kroppen :)

Skrevet

Positiv test i dag også og symptomene begynner å melde seg :) Jippi, hurra, hoppe, danse, synge, juble og krysser fingrene for at de første 12 ukene går fort og problemfritt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...