Gå til innhold

LYKKE...:-) alt vel på 1. ultralyd.

*anki *

Anbefalte innlegg

Da har jeg vært på min første ul i dette svangerskapet. Det stemmer akkurat med det jeg selv mener jeg er. 9 uker idag. Dessverre var det et veldig dårlig ul-apparat så jeg fikk ikke med noe bilde.

No skal jeg søkes til sykehus i Ålesund i første omgang for å måle nakkefold, utvida ul og blodprøver. Dette skjer ca uke 12. Dersom jeg har forhøya risk for trisomi el.l., blir jeg sendt til Trondheim. Trodde egentlig jeg skulle dit uansett, men dersom de kan finne ut det samme ved blodprøver og ul i Ålesund er det kortere vei for meg. Og legen der har vikariert i Trondheim, så da er jeg vel i gode hender der også...:-)

Men no kan jeg slappe av en liten stund kanskje??? Eller kanskje det er no jeg virkelig begynner å være redd? No har jeg sett fin hjerteaktivitet, så da blir det så mye værre om det går gale...! Men det skal det selvfølgelig ikke gjøre denne gang:-)

Ha en fin dag jenter!

Fortsetter under...

Fantastske nyheter :-) Prøv å senke skuldrene og slappe litt av nå, dette kommer til å gå veldig bra!

Lykke til med utvida UL og blodprøve, det blir neste milepæl :-) men det kommer til å gå kjempebra det også!

Mange klemmer ♥

Så fantastisk anki!

Så lenge du er så langt som ul viser er sjansen minimal for å miste denne gangen så lenge du er over uke 8. Dette fikk jeg beskjed om da jeg var kjempenervøs på min ul sist, Den gangen jeg mistet i uke 14 ble jeg satt tilbake med en uke når jeg var 7 uker på vei, Neste gang stemte alt og fikk jo gutten min. Jeg fikk beskjed av min gyn denne gang når alt var så fint å senke skuldrene. Så nå kan du nyte sv.skapet ditt. Klem fra Cathrine

Gratulerer så mye med vellykket ul!

Håper du klarer å kose deg og nyte det så lenge som mulig! For meg holder det desverre ikke mer en noen få dager, men prøver å roe meg med symptomer som kvalme og ømme, STORE pupper... Nå er det litt over en uke til min neste ul, har begynt å grue meg selv om jeg nesten ikke klarer å vente. Tenker som deg at når jeg for første gang har sett liv, så blir fallhøyden enda større enn noen gang. Blir litt sprø av dette her!

GRATULERER SÅ MASSE Anki!! :o) Det var flotte nyheter! 9 uker og fin hjerteaktivitet er jo supre nyheter, må være en enorm lettelse for deg! Håper du klarer å nyte de gode nyhetene i mange dager fremover!

Nervene kommer jo over oss uansett, men gode UL-nyheter er jo den beste forsikring! Mine nerver tok overhånd idag og jeg fikk gudskjelov komme inn til min gynekolog på 1 times varsel og alt så fint ut, puh! :o) 12+1 idag og jeg satser på at det dette er lykken for meg!

Ha en fortsatt fin uke anki! Og alle andre flotte jenter her inne selvfølgelig!

Annonse

Tusen takk alle sammen!

Ja får prøve å slappe av, men det er nesten sånn at no når jeg har sett den lille spiren min blir det værre. Har forsona meg med å evt miste igjen og at det var greit, men no når jeg har sett den lille er jeg nervevrak for at det skal skje... Men er ikke så mye å gjøre uansett enda, så får bare leve med opp og ned humøret og håpet... Er no positiv no i allefall:-) Føler jeg har hatt min dose uflaks no, så håper dette er gullegget mitt:-)

Bobbygirl: kor langt du er? Har du vært på mange ul? Håper symptoma dine ikke forsvinner, for da får en virkelig panikk...hehe!!!

Håp i 2010: det går veien for deg denne gang. Tenk at du er bikka 12 uker. Fantastisk. Ja vi får støtte og oppmuntre hverandre her inne. Vi har hatt vår uflaks, no er det vår tur til å få vår etterlengta skatt:-)

Ha en super kveld jenter. Dere er superflotte:-)

Hei igjen!

Jeg er 10+5 i dag. Har kun hatt en ul før, det var 6+5. Da så vi to bankende hjerter. Håper så veldig at jeg fortsatt får se to små knøtt på neste ul. Nå har jeg ventet lenge, syns jeg... Har valgt å drøye med fler private fordi jeg blir urolig igjen så raskt, kan jo ikke gå annenhver dag heller! Men det er en pine å være så usikker. Håper å beholde symptomene en stund til, ja!

Oi oi... TO stk:-) dobbel lykke det da:-) men det er bra du har symptom. Da blir engstelsen "litt" mindre... Blir spennende å følge deg videre...:-) Må du ta privat ul? Du får vel kanskje ekstra oppfølging når du har to vel? Ved en gyn. pol?

Jeg får ul pga tidligere historie med mange aborter...!

Jeg skal ha ul om 12 dager på Ullevål. Har søkt fødeplass på Rikshospitalet, så jeg håper at jeg kommer inn i systemet og får ul-oppfølging der. Men kan vel ikke regne med noe ekstra oppfølging derfra før etter ordinær ul, virker det som. Men da kan jeg jo ta en privat i ventetiden! Har også mistet to ganger siden sommeren 2009, så jeg tar all ekstra oppfølging jeg kan få.

Blir spennende å følge deg videre også!

Kjære, kjære anki-vennen min :)))))

For noen fantastiske nyheter - jeg er sååååå glad på dine vegne!! Denne gangen skal det bare gå bra!!!! Vi slitere skal få endelig få vårt etterlengtede barn i 2011 - tror det er sliternes "babyboom-year"!!! Hehe :)

Ta det helt med ro, prøv å slapp av og kos deg og nyt graviditeten, gjør lystbetonte ting og ta godt vare på deg selv!!!

Stoooooooor klem fra meg med ønske om en strålende fin fredag og riktig god helg!!!

Klems ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...