Gå til innhold

Har begynt å planlegge neste barn..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Nå er jeg tilbake. :)

Har en gutt født august 2009, og nå har vi begynt å planlegge neste. Må si det både er litt rart, men også veldig hyggelig å være på dette stadiet igjen. Det er så utrolig spennende! :)

Har lyst til å få en jente denne gangen, selv om en gutt selvfølgelig er like velkommen.

Noen som har noen gode råd?? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, jeg har ei jente som er født 10. september 2009. Vi har prøvd en stund vi da, men no luck hittil. Om du vil ha jente er det nok av oppskrifter på nettet, bare å søke litt rundt. Men tror det meste bunner i at jentecellene lever lengst, mens guttecellene svømmer raskest. Som altså betyr at om du har sex en stund før el så blir det jente, men på el så blir det gutt. Men vi hadde sex både før el og på el da jeg ble gravid sist og det ble jente ;) Alle tegnene hele svangerskapet bortsett fra den kinesiske fødselskalenderen viste gutt! Vi visste ikke hva som kom, men jeg forventa egentlig en gutt, men var ei bestemt lita frøken i stedet ;)

Skrevet

Det er vel uansett ikke så lett å "bestemme" hvilket kjønn det skal bli, og jeg blir jo selvfølgelig like glad om det blir en gutt. Men må innrømme at det hadde vært morsom med en jente :)

Prøvde dere lenge forrige gang du ble gravid?

Skrevet

Forrige gang slutta jeg på pilla i juli, men vi brukte annen prev el hoppet av i svingen i 4 sykluser før samboeren min var klar for å prøve, og da ble jeg gravid på første forsøk! Men nå ser det ut til å ta litt lengre tid gitt!

Skrevet

Har ei lita jente født i aug 2009, og driver nå å prøver på nr 2. Er i 2 pp:)

Hadde du I+B som nick sist gang også? Kan ikke huske deg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...