nr2-imagen:) Skrevet 4. november 2010 #1 Skrevet 4. november 2010 Skal kanskje til gyn idag og vet ikke om han tar ultralyd.. men kan man se kjønnet så tidlig? Er d vits å spør han om d tenker jeg??
Gjest Skrevet 4. november 2010 #2 Skrevet 4. november 2010 Skader ikke å spørre Vet om fler som har fått vite det da. lykke til!
*Tippehønemor* Skrevet 4. november 2010 #3 Skrevet 4. november 2010 man kan se anntydning til hvilket kjønn det blir da, men man kan veldig lett ta feil så tideleg i svangerskapet siden det enda er så lite da. det er lettere å se om man får gutt eller om man får jente. men man kan jo alltids høre, men for sikkerhetssykld hadde jeg ikke kjøpt inn alt i rosa om han hadde sakt han trodde de ble en jente så tideleg. ) lykke til )
solsikkefrø Skrevet 4. november 2010 #4 Skrevet 4. november 2010 Mest sannsynlig. Jeg var på tidlig UL 12 + 6 og kjæresten spurte om hun (legen) kunne se om det var gutt eller jente. Dumt spørsmål, tenkte jeg. (Trodde det var umulig å se det så tidlig). Men legen svarte at hun var ganske så sikker på at dette er en *kjønn* Tror det ofte er tydeligere om det er en gutt som bor i magen. Lykke til på UL
Carina har to små gull Skrevet 4. november 2010 #5 Skrevet 4. november 2010 Jeg fikk vite da jeg var 13+6 at jeg får jente.
Miss Dynamite Skrevet 4. november 2010 #6 Skrevet 4. november 2010 vi så veldig klart og tydelig hva det var. i begge svangerskapene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå