Gå til innhold

Syk syk syk!!!

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er egentlig ikke så aktiv her inne, men nå må jeg bare inn her å lette mitt mammahjerte for smerte. Datteren min er akkurat bikket to år og har brukt astma medisin siden hun var 3 mnd. Har vært inn og ut av sykehuset utallige ganger. I tillegg reagerer hun på matprodukter med melk i. Men ingen tester for melkeintoleranse slår ut. På toårs kontrollen var kurven flatet helt ut og hs ble bekymret. Hun ble da gentestet for cøliaci og i tillegg tatt avføringsprøver av. Gentesten på cøliaki slo ut positivt, men de var ikke aktive. Dvs at hun har ikke cøliaci nå men er disponibel. Da er det vanlig at tarmene er ømfintelige for melk og kanskje litt ømfintlig for hvete. Jeg har jobbet turnus etter hun begynte i bhg. Og da har jeg hatt henne hjemme når jeg har fri og seinvakt. I høst begynte jeg å jobbe bare dag og nå ser jeg hvor syk hun faktisk er. Fra september til nå har hun vært gjennomsnittlig syk to uker i mnd. Vi har jo såklart utvidet hjemmedager med sykt barn og i tillegg hjelpestønad. Men nå kjenner jeg at jeg bare vil slutte å jobbe. Hvilke alternativer finnes det for oss med syke barn? Jeg har ikke råd til å slutte i jobben og jeg makter ikke mer turnus da jeg ender opp med våkennetter, omsrg på dagtid og jobb på kveld. Får aldri puste eller hvilt meg da. Føler meg helt fengslet. Jeg vet at jenten min ikke tåler å være ute i rått høstvær. Men bhg kan ikke holde henne inne. Det skjønner jo jeg også. Da må de jo øke bemanningen noe kraftig.. Er det noen her som sliter med det samme? Er helt fortvilet over situasjonen. Til uken igjen er hun sikkert på bedringens vei. Så må hun i bhg og er garantert syk igjen til helgen. Hun har aldri vært frisk sammenhengende mer enn ti dager. Får helt vondt av henne..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142517374-syk-syk-syk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...