Gå til innhold

Ullinnlegg.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Noen som vet hvor jeg kan kjøpe ullinnlegg som ikke er horribelt dyrt? Koster opp mot 200 kr for 2 stk. på babyshop. Og der er jo alt mye dyrere..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte noen fra Troll på en lokal babyutstyrssjappe her, tror det var under 100,- pr par. Har to par fra sist gang også da, kjekt å ha ;)

Skrevet

Kastet alle fra før for skulle ikke ha flere barn :) og finnes ikke så mye lokalt her. Bare store kjeder..

Skrevet

Se her da:

http://la-vida.no/nettbutikk/index.php?main_page=product_info&products_id=148

Fikk ikke til link, men de er disse jeg hadde kjøpt! Husket feil! Kan da umulig prise dem opp til 200,- på kjedebutikker skulle jeg tro. Eller du kan bestille deg noen par på denne nettbutikken, de har kjempemye annet fint også ;) Vært i den "vanlige" butikken de har i Haugesund, masse fint både mammatøy og vanlig tøy!

Skrevet

Takk :) ser sparkjop.no også har til bra pris :)

Skrevet

jeg kjøpte på apoteket - tror ikke de var så dyre. ettersom det jeg har skjønt skal man jo ha engangsinnlegg inni dem - så de holder jo sikkert hele ammeperioden :)

Skrevet

Ps: Det er ikke nødvendig å ha engangsinnlegg i dem! Jeg har sluttet helt med de engangsinnleggene,-bruker kun ull! Bare skyller dem opp medullsåpe/shampoo og tørker dem på varmekablene el. Tror faktisk litt av vitsen er å ha ulla innerst-den puster jo....:)

Skrevet

Enig med Magica :) Ull innerst! Ihvertfall for oss som får vinterbabyer er det spesielt viktig å isolere godt ;) Vil for alt i verden unngå brystbetennelse denne gangen om jeg får til! Da får jeg heller surre meg inn i ull fra topp til bunn, "vandrende garnnøste", he he ;)

Skrevet

Jeg kjøpte på Apotek1. Koster 129,- tror jeg.. :-)

Skrevet

Jeg kjøpte på Brio leketøysbutikk, merinoull. Kostet 129.

Skrevet

Nøstebarn sine kostet rundt 70 kr. Mulig det er dyrere for en større str, jeg har den minste på 14cm i diameter (men det holder i massevis for meg)

Skrevet

Jeg kjøpte mine på Janus/Iris til 49 kr. Syns det var ganske så rimelig, men vet ikke om det var tilbud el fast pris...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...