Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har noen gode råd - etter vi stillte klokka har lillegutt (på 11 mnd) begynnt å våkne ca 05.00 hver morgen og nekter å sove videre.. Han ligger på eget rom, så vi har prøvd å ta han inn til oss, prøvd å gi han melk, prøvd å roe han i sin egne seng (det prøvde vi selvsagt først) men ingenting hjelper han vil opp klokka 5 noe jeg og pappaen synes er altfor tidlig...

Videoannonse
Annonse
Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3
Skrevet

Jeg har ingen erfaring med dette selv, men jeg kan jo prøve, hehe!

Har dere prøvd å legge han litt seinere på kvelden da? Eller korte ned noen lurer på dagen? Sikkert teite tips, men, da har jeg prøvd å hjelpe i alle fall :)

Skrevet

har prøvd å legge han seiner- men det hjalp ingenting. Han sover ikke så mye på dagtid, to lurer på ca 1 time hver.. Men takk for tips:-)

Skrevet

Vi kuttet den ene daghvilen forrige uke, og nå flyttet samtidig leggetiden gradvis. Det fungerte bra for oss iallefall!

Skrevet

Sliter med det samme her gravid-81, vi har også prøvd å legge en time senere (20.00), men jaggu ble d ikke 5 i morges også!!! I kveld la vi han halv7-7 (vanlig tid), så må vel belage meg på 05.00 i morgen også!!!

Skrevet

Hei,

du bør prøve å flytte alle rutiner 1 time noen dager. Dvs begynn på morgenen og ikke stå opp med en gang han våkner, men vent 1 time. Er han vant til å våkne 6, men våkner 5 tar du han ikke opp før 6. Så gir du frokost en time senere enn vanlig, flytter luren (kan være vanskelig med 1 hel time første dagen, men prøv 30 minutter og øk etterhvert) , og flytter lunsjen, middagen osv. Da glir han inn i rutinene etterhvert. Prøv også å bade han på kvelden noen dager, da blir de ofte ekstra sliten og sover bedre. Lykke til! Håper og tror du vil se bedring etter 2-3 dager.

Skrevet

Det var en god ide:) Min lille gutt er megasulten etter å ha sovet i så mange timer, men jeg skal jaggu prøve i morgen tidlig å drøye lengst mulig! Får se hvordan d går:) Lykke til til meg.. hehe

Skrevet

det skal vi jammen prøve vi og!! Takk for tips:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...