CTLB Skrevet 3. november 2010 #1 Skrevet 3. november 2010 Jeg har ikm i morgen, og hadde bestemt meg for å vente til å ta en test i dag eller morgen hvis ikke tr kom.. Jeg brente av en test i sted, selv om jeg var ganske sikker på at mensen kom siden jeg har hatt symtomer på det i dag. Vondt i ryggen og magen (som jeg pleier før tr). Men jeg kjørte på, og så en spøkelsesstrek etter 3-4 min.... Jeg er alene hjemme, så det er bare meg som kan lese den av nå, og fikk helt hjertebank nå.... Måtte bare få ut litt kjente jeg, og det gjorde godt.. Fikk litt håp nå, men er alikevel litt skeptisk her jeg sitter å sjelver. He he. Nå kommer spørsmålene som, gikk det for lang tid til jeg så på testen, er det bare jeg som ser den streken, kommer mensen i natt.. Huff.. Vil så veldig gjerne ha en spire inni der........ Takk til dere som tok dere tid til å lese innlegget med frustrasjoner og litt håp :-)
katrineev Skrevet 3. november 2010 #2 Skrevet 3. november 2010 spennende da gitt.. ta en til om et par dager å se om det blir no sterkere strek masse lykke til.
CTLB Skrevet 3. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 3. november 2010 Ja, det skal jeg :-) Tusen takk :-) Godt å få skrevet litt her og tømt hode litt for mange tanker, til andre som gjerne er i samme situasjon, eller som hvertfall forstår deg :-)
katrineev Skrevet 3. november 2010 #4 Skrevet 3. november 2010 ja veldig sant assa. tror gubben blir litt lei av å høre om det hele tiden her hvertfll kan nok bli litt mye gravid snakk. men her er vi alle like og alle like opptatt så veldig greit med bim assa
CTLB Skrevet 4. november 2010 Forfatter #5 Skrevet 4. november 2010 He he, veldig enig med deg ;-) Kan fort bli litt mye for gubben her også ;-) Vi får holde ut sammen vi damer ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå