minnimus83 Skrevet 3. november 2010 #1 Skrevet 3. november 2010 hvordan merker man at slimproppener gått?
mamma 2006 & 2010 :) Skrevet 4. november 2010 #2 Skrevet 4. november 2010 Hei, det er ikke sikkert du merker det engang. Med min nr en så jeg aldri noe til noen slimpropp, eller noe som lignet, Den har gått nå som jeg går med nr 2, og da den kom på papiret var det ikke tvil på hva det var, Men, jeg merker det ikke på noen måte på kroppen min, og slimproppen har ikke noe og si eller håper det ga deg noen svar hvis ikke er det sikkert noen som kan forklare på annen måte og opplever det på annen måte enn meg
knekkebrød Skrevet 4. november 2010 #3 Skrevet 4. november 2010 Den går på noen og ikke på andre. Går den tidlig (feks 3 uker før termin) lager kroppen en ny en. Er du tett opp til termin så kan det være at fødsel starter om noen dager men behøver ikke være noe tegn. Lest masse i natt (info fra sykehuset og føden) for fikk ikke sove....så lurer du på noe mer? Slimproppen kan forresten være så liten at om du har utflod så er det ikke sikkert du merker det engang.
magica fra tryll Skrevet 4. november 2010 #4 Skrevet 4. november 2010 På meg kommer den sånn litt etterhvert siste døgnet før fødsel. Litt sånn seig gummiaktig gul med litt blodspor etterhvert som livmormunnen flater ut og modner. Ser det godt for å si det sånn;) Men veldig forskjell fra person til person...
tine0810 Skrevet 4. november 2010 #5 Skrevet 4. november 2010 Jeg merket den aldri med nr 1, og ikke sett noe til den enda nå heller.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå