popstar Skrevet 3. november 2010 #1 Skrevet 3. november 2010 Jeg begynte på sprøyter i dag, det gikk fint:) Jeg satte den på morgenen (fikk beskjed om det) Trenger sårt å sove ut i helgen, kan jeg sette de f.eks to timer etter? Atter en gang takknemlig for svar:) Mvh Frøken Fjong:)
TanteTroll Skrevet 3. november 2010 #2 Skrevet 3. november 2010 Hei:-) Menopur skal settes til samme tid hver dag +/- 2 timer i flg Riksen. Hvis du bruker det, kan du iallefall utsette litt. Hvis du velger å sette den på samme tid i helgen som i ukedagene, så skal jeg sende deg noen tanker når jeg er oppe kl 07 for å ta nesespray:-) (jeg skal HELT KLART legge meg igjen!)
SuperKlar86Gravid Skrevet 3. november 2010 #3 Skrevet 3. november 2010 Viss det er Puregon du bruker, så er det stort sett til samme tid hver dag. Men jeg fikk beskjed at den ikke måtte være på klokka, men helst på samme del av dagen. Jeg tok de på kvelden, før jeg la meg. Synarelaen tok jeg 0800 hver morgen, og 20000 hver kveld. Da våknet jeg, sprøyet, og la meg igjen i helgene
MK73 Skrevet 3. november 2010 #4 Skrevet 3. november 2010 Jeg har alltid fått beskjed om pluss/minus en time. Foreslår du står opp, tar sprøyten og legger deg igjen :-)
Alid@ Skrevet 3. november 2010 #5 Skrevet 3. november 2010 Enig med MK73 her;) Er mye en skal ta til alle døgners tider så er det rart det kan gå litt i ball av og til, leste om ei her inne en gang som hadde våknet kl 2 på natta og tatt sprøyten, hun trodde det var morgen...hihi, ikke alltid like greit. Men det gikk vist bare bra selv om det ble flere timer forskjell! Uansett er det nokk best å holde seg til den tiden man har fått beskjed om og jeg har også fått beskjed +/- en time;)
popstar Skrevet 4. november 2010 Forfatter #6 Skrevet 4. november 2010 Ok, tusen takk:)) Jeg sliter nemlig med å sove igjen når jeg liksom først har stått opp... Men det er jo kun en helg!! Dessuten så blir det uke fri med sløving etter innsett:) Hvordan går det med dere andre?
popstar Skrevet 4. november 2010 Forfatter #7 Skrevet 4. november 2010 Bare meg igjen....tihi! Jeg reagerte kraftig på pergo. Ble ustabil og hissig som få (hissig så jeg kan kjøre på folk i trafikken blir jeg i og for seg når jeg er gravid og)! kniiiis Og i dag har jeg VIRKELIG kjent temperamentet og humøret koke over, samt at jeg plutselig begynte å gråte da jeg snakket med mamma på tlf!! Jeg blir litt sånn...."Hmm, skal jeg ha det sånn i to uker nå?" Men selvfølgelig gjør jeg jo alt jeg kan for å få ett lite gull:) Hvordan hadde dere det på Puregon?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå