sunshine89-septemberbaby <3 Skrevet 3. november 2010 #1 Skrevet 3. november 2010 Ahh, idag har jeg en dag der jeg bare har lyst å rope til verden! JEG VIL HA BABY I MAGEN!!! Etter prøving siden juni i fjor (da jeg kastet pillen) og det enda ikke er spire der så er jeg oppgitt, lei, trist, sint, skuffet... Og nå som "alle andre" er gravide også så blir ikke lysten noe mindre! Herregud... Kjenner jeg blir deppa av mindre! Har IKM i morgen eller noen av de nærmeste dagene, og jeg er tom for tester... Har ikke lyst å kjøpe heller, i frykt for å bli skuffet... Bare blitt vant til at mensen kommer likevel, så jeg føler det er "bortkasta penger". Skal ikke teste før etter helga iallefall, for om den ikke da er kommet så er det grunn til å håpe... Jeg håper selfølgelig og tror... Kjæresten tror, søstra mi har drømt om nettene, svigermor tror og alle andre som har fått med seg "forma mi" for tida... Slapp, trøtt, lett irritabel, tunge vonde pupper (som alltid før mens) , litt flere kviser enn vanlig. Men dette kan jo også være pms-plager... Syns det er vanskelig å være prøver og er redd for at jeg aldri blir gravid.. Jeg må jo TRO, og tro meg, jeg gjør det :-) Men idag er en slik dag der jeg bare kunne tenkt meg å fått ett svar... Måtte tømme meg jeg! Se på det som en tøm deg her tråd", å får vi kastet ut litt frustrasjon ! Takk for meg klem klem
1stegangsmamma43 Skrevet 3. november 2010 #2 Skrevet 3. november 2010 Ikke bare du som freser "FLØTT DEG" til TR hver måned. Har sliti vettet av oss vi også i gud vet hvor mange år og måneder.. Ihvertfall godt over året etter fjerning av muskelknuter. Jada jada litt fresing gjør susen. hehehe.
Metti er håpefull Skrevet 3. november 2010 #3 Skrevet 3. november 2010 eg og vil ha baby .. to venniner som har kommet me nyheten om at de er gravide denne uken
vår første 19 mnd prøving Skrevet 4. november 2010 #4 Skrevet 4. november 2010 Ønsker meg og sånn baby at jeg blir så skuffet hver gang testen viser negativt.. fikk ingen mensen i oktober og hadde ikm idag men ingen mens enda :S sjønner ingenting. hadde 2 måneder med vanlig mens før det. Har MANGE veninner så å si alle som er gravide eller har netopp fått baby.. babysyken blir ikke mindre for å si det sånn.. føler meg trist idag helt plutselig.. når man ønsker noe så sårt og ingenting skjer.. jeg vil bare ligge i senga å se inn i de små øynene til det nye livet jeg har skapt og nyte hvert sekund.. men foreløbi er det bare en svak drøm. håper dere andre blir gravide snart og krysser fingrene for oss alle at det skjer snart
sunshine89-septemberbaby <3 Skrevet 4. november 2010 Forfatter #5 Skrevet 4. november 2010 Godt at vi er flere som får lyst å frese for alt og ingenting, SPESIELT til negative tester. Tok en legetest i dag som jeg fikk med mamma, den er nok blank, men som alltid ser jeg antydning... Er nok bare lysten som tar overhånd Kjenner det murrer der nede og siden IKM er nå rundt disse dager så mista jeg plutselig troa denne gangen også.. Ble spådd at jeg skulle blir med spire i nov/des, så da må det jo være denne ikm eller neste! Håper håper. Klem
LiseHåpefull Skrevet 5. november 2010 #6 Skrevet 5. november 2010 Samma her!! Syns det er gravide folk overalt...trodde ikkke at det skulle bli så vanskelig og iallefall ikke mentalt..ikke så lett å innstille seg på en ny pp etter negative tester og TR, men man må jo bare prøve:) Også spesielt vanskelig når man prøver på sin første for man vet jo ikke om man er i stand til å få barn en gang..jeg venter på postitiv EL test, så håper virkelig at det kan skje noe denne gangen:) lykke til alle dere andre! håper det blir en postitiv test og ikke TR på deg sunshine!
Metti er håpefull Skrevet 5. november 2010 #7 Skrevet 5. november 2010 Enig me deg !!! Hadde aldri trodd det sko bli Så tungt mentalt å prøve!! Jeg føler jeg er kontstant deppa! Først komme tr deppa , dersom el er forsinket bekymret, analyse tegn lite håp , finner ut at det ikke er tegn alikevel deppa så komme tr igjen.. Pluss at innimellom kommer folk å seie de e gravide.. Hadde eg visst st om to mnd fikk vi det til hadde det ikkje vert problem !!!
sunshine89-septemberbaby <3 Skrevet 6. november 2010 Forfatter #8 Skrevet 6. november 2010 Ja,er litt skummelt å være førstegangsprøver! Er livredd for at jeg er steril eller noe,... MEN; Jeg har regnet ut IKM, og ut i fra en 4 ukers syklus som er normalt, så skulle jeg hatt mens på tirsdag. Enda ikke fått mens, og sånn er formen: Slapp og trøtt, lite energi, småsvimmel, VELDIG tørst, humørsvingner som FY, høy og lukket livmortapp og muringer. Jeg fikk en test med mamma, hun jobber på legekontor. Og skulle ta den hjemme. Tok den i morgest og så så vidt antydning til strek, men ikke så mye at jeg satset på noe mer enn en negativ. Mamma sier det bør gå 2 uker etter mens før legetestene slår inn...Jeg kom hjem fra jobb og av ren nysgjerrighet gikk jeg på badet og så på den og jammen er det ikke en lysblå strek til der. Mamma sier hun ikke har opplevd det tidligere og vil tolke det som en svak positiv, men ettersom jeg ser de vanlige hjemmetestene slår ut falskt så tør jeg ikke håpe. Jg får vel bare vente og se, unngå alkohol og ta livet med ro. Men det er ikke særlig lett altså!!! Det kiler i magen!
sunshine89-septemberbaby <3 Skrevet 6. november 2010 Forfatter #9 Skrevet 6. november 2010 Ja,er litt skummelt å være førstegangsprøver! Er livredd for at jeg er steril eller noe,... MEN; Jeg har regnet ut IKM, og ut i fra en 4 ukers syklus som er normalt, så skulle jeg hatt mens på tirsdag. Enda ikke fått mens, og sånn er formen: Slapp og trøtt, lite energi, småsvimmel, VELDIG tørst, humørsvingner som FY, høy og lukket livmortapp og muringer. Jeg fikk en test med mamma, hun jobber på legekontor. Og skulle ta den hjemme. Tok den i morgest og så så vidt antydning til strek, men ikke så mye at jeg satset på noe mer enn en negativ. Mamma sier det bør gå 2 uker etter mens før legetestene slår inn...Jeg kom hjem fra jobb og av ren nysgjerrighet gikk jeg på badet og så på den og jammen er det ikke en lysblå strek til der. Mamma sier hun ikke har opplevd det tidligere og vil tolke det som en svak positiv, men ettersom jeg ser de vanlige hjemmetestene slår ut falskt så tør jeg ikke håpe. Jg får vel bare vente og se, unngå alkohol og ta livet med ro. Men det er ikke særlig lett altså!!! Det kiler i magen!
Vizzy Skrevet 6. november 2010 #10 Skrevet 6. november 2010 Nei, det er jammen ikke lett å være førstegangsprøver. Begynner å bli lei all fustrasjonene. Har IKM i dag. hatt mye stikninger i magen siden eggeløsning. I dag har jeg hatt litt vondt i hodet og litt små kvalm til tider. Tok test på morgnen i dag, den var negativ. Blir gal av dette, vil så gjerne bli gravid. Håper ikke tanta kommer!
Metti er håpefull Skrevet 6. november 2010 #11 Skrevet 6. november 2010 hei Jeg er og frustrert over dette opplegget... Kroppen min samarbeide ikkje me meg !!! Venter bare på tanta nå som eg regne me komme. Har aldri vert så deppa eller frustrert som eg har vert denne tiden !! Off må snart klaffe nå.
Happy87 Skrevet 6. november 2010 #12 Skrevet 6. november 2010 Jeg vil også ha baby NÅ!! helst skulle jeg vært gravid igår..Hadde jeg hatt normale sykluser så hadde jeg kunne hatt 4 pp fram til nå, men pga surr etter p-pilleslutt så har jeg bare akkurat begynt på min 2. pp..Å gå 3mnd uten å få el var helt j.... Trodde lissom vi kunne sette igang prøvingen med en gang jeg kastet pilla..Planen var jo at jeg skulle være gravid nå og så fortelle det til jul..Istede er jeg akkurat ferdig med første mensen etter p-pilleslutt og aner ikke når neste el kommer..I tillegg så er folk rundt meg gravide eller akkurat fått barn..Har så lyst å være superglad på deres vegne, og det er jeg jo også, men kjenner det er veldig sårt også..Ønsket mitt er så utrolig stort..Vårt første barn, som jeg har ventet på såååå lenge..Jeg vil være gravid NÅ!!!!
Cryst@l Skrevet 6. november 2010 #13 Skrevet 6. november 2010 Jeg kjenner meg igjen så fryktelig! jeg hadde bestemt meg for at det kan ta tid og alt det der.. men med en gang mensen er over så begynner eg jo å tenke og å telle.. ikke minst teste som var noe eg ikke skulle gjøre.. :S ALLE er jo gravide rundt meg.. på tv, venninner, på gaten og ikke minst her inne.. hehe.. men jeg unner det til alle som vil, virkelig.. men det er tøft.. jeg hadde så lyst å kunne gi den gode nyheten til familien til jul, men begynner å få det travelt da ja. ehe.. Masse babystøv til dere alle
Esperanza84 - gravid! Skrevet 6. november 2010 #14 Skrevet 6. november 2010 Vil også ha baby NÅ! Har aldri bekymret meg for å ikke bli gravid, heller motsatt. Når jeg giftet meg og sluttet på p-pillene tenkte jeg at jeg kom til å bli gravid med en gang. Kjente alle tegnene første måneden, kvalm, hovne bryster, halsbrann etc. BARE innbillninger!!! Slik har det vært HVER måned! Har jeg litt ømme bryster? Har jeg el-smerter nå? Prøvde å forberede meg GODT på at mensen skulle komme denne uken også, og det gjorde den, PRESIS den 28 dagen. Vi har sex nesten HVER dag og har hatt det de siste 6 månedene vi har prøvd, men fremdeles ingenting. HAR bestemt meg for å drikke grapefrukt juice og slimsløsende middel, prøve noe nytt i form av dansekurs el kjøpe meg den hagla jeg lenge har tenkt på å bli god på å skyte. Tror jeg kan ha godt av å fokusere på livet og det livet har å by på, og la vesle baby komme når han/hun er klar for det. Er det andre som er med meg å fokusere på LIVET? Oiii...ble langt innlegg :/ LYKKE TIL TIL DERE ALLE! DET ORDNER SEG NOK TIL SLUTT:) TENK POSITIVT! STOR KLEM
sunshine89-septemberbaby <3 Skrevet 6. november 2010 Forfatter #15 Skrevet 6. november 2010 Ja, den nyheten skulle deles til jul Cryst@l! Planen var iallefall det... Jeg håper og håper at jeg har en spire i magen, men venter på å ta en test eller å få mens... Er noen dager over, og har kun tatt legetester, og de er jo såklart AAAALTFOR lite sensitivt! Kjedlig... Mamma sier jeg bør være 2 uker !!!! over mens for at testene på legen skal vise pos. resultat. HVA ER DET LIKSOM?? Burde ikke legekontorene ha de beste og mest sensitive testene?????? Jeg er enig Esperanza4, vi måååå fokusere på andre ting. Men det er jo så j***** vanskelig :'( Vil bare ha en søt mage som jeg kan pynte meg i <3 Og kjenne spark, høre hjerteslag, se bilder på ultralyd, handle barneklær og lage babyrom. Men ingenting kan jo gjøres før jeg får en positiv test, 15 pp har satt tålmodigheten min på spill og jeg vil bare bli mamma! DA er dagen lørdagsreaksjon ute! Når kvelden er stille og rolig så begynner en å tenke vettu... og det er farlig det! Ha en fin kveld jenter
bondekone med 2+1 GRAVID!!!!!! Skrevet 7. november 2010 #16 Skrevet 7. november 2010 ja det er bra vi er mange i samme båt, de to første satt på første forsøk så det er rart å prøve så lenge...ughhh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå