silla g07,j11 (fødeklar!!!) Skrevet 3. november 2010 #1 Skrevet 3. november 2010 Hadde sv.forgiftning sist svangerskap og fødselen ble satt igang før tiden av den grunn..... Det endte veldig bra selv om morkaka svikta i uke 38. Høyt blodtrykk fra starten samt masse ødemer. Denne gang har bt vært normalt til lavt, men siste 10 dagene har jeg gått opp 3kg og har veldig mye vann i kroppen doven i hendene og fra hoftene og ned så plutselig at ene leggen er så sprengt at en blodåre nå ligger synlig og følbar i huden den ser man ikke til vanlig. Har hatt eggehvite i urinen hver kontroll men det hadde jeg ikke sist. Jeg er ekstremt kvalm og har vært det lenge, er mer svimmel enn før. Jeg har ikke hatt vondt under ribbeins buen eller panne hodepine. Er det noen som har opplevd å plutselig bli sånn dårlige og funnet ut at det er sv.forgiftning? Jeg hadde et grusomt mareritt siste 10 ukene sist med sykehusinnleggelse en gang i uka og masse frem og tilbake. Det var helt grusomt.... Jeg er redd for at det blir likt eller skrekk og gru kanskje verre......... Tenker jeg ringer legen i morgen men vil gjerne høre andres opplevelser i samme situasjon... Vær ærlige, jeg blir ikke mer skremt enn hva jeg ble sist....
togutter-08og10 Skrevet 4. november 2010 #2 Skrevet 4. november 2010 Bedre med en kontroll for mye, enn en for lite. Ring legen du.
Trultemor til 2 1/2 Skrevet 4. november 2010 #3 Skrevet 4. november 2010 Hei, hvordan går det med deg? Anbefaler deg å uansett ta kontakt med lege for en ekstra sjekk, så slipper du å være bekymret. Jeg har hatt svskapsforgiftning 2 ganger, og begge gangene kom det uten noe særlig symptomer, bare litt uggen i kroppen. Jeg hadde verken vondt i hodet, eller magen eller ødemer, men kraftig svskapsforgiftnig allikevel. Håper det ordner seg!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå