desimamma Skrevet 3. november 2010 #1 Skrevet 3. november 2010 hei sann jenter håper alle har det bra og føler seg vel....... lurer på ett par ting! 1) hvordan unngår dere vektøkning de siste ukene av svangerskapet? 2) hvordan unngår dere forstoppelse???? gleder meg kan ikke vente til å få ungen min i fanget mitt....... takk fo svar....
Gulljentene Skrevet 3. november 2010 #2 Skrevet 3. november 2010 Hei hei Er akkurat én uke foran deg i løypa, jeg! Mine svar på spm dine: 1) Aner ikke hvordan dette vil gå siden jeg har de siste 4 "kritiske" ukene igjen Men ser for meg at jeg må rett og slett ut og gå! Ikke stivne på sofaen foran BIM, he he Har vært i full jobb hele tida frem til nå, så tror endel kilo har holdt seg unna helt automatisk pga det...Og har nesten ikke hatt tid til å spise pga mye alene på jobb+ mye å gjøre på jobben. Ikke bra det heller, men har bare blitt slik. 2) Er en forstoppet person til vanlig, vært sånn siden jeg var barn, så har ikke allverdens med råd her :/ Har hørt svisker skal være bra, men det kan jeg ikke takle for alt i verden sjøl
mamma til 2 vakre stjerner Skrevet 3. november 2010 #3 Skrevet 3. november 2010 He, he så fremt du ikke slutter å spise tror jeg ikke det er så mye å gjøre med vekten:-) Jordmor sa at det er normal vekt oppgang med nærmere 0,5 kg i uka frem til fødselen:-) Nå det gjelder forstoppelsen har jeg begynt å spise musli med yogurt til frokost:-) Det har hjulpet meg:-) Lykke til;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå