1mor Skrevet 3. november 2010 #1 Skrevet 3. november 2010 Tulla mi på nylig fylte 3 år, har hatt feber av og på med dagers mellomrom siden 25 okt. Skjønner ikkje hv som forgår. Hun var heilt i form og vi tok sjangsen på å dra til spania til mine besteforeldre den 26 okt. Hun kosa seg veldig her og var ikkje sjuk på nokon annen måte enn litt hosting og bitte litt snørr. Brått fekk hun skyhøg feber (39,9 i feber) for 2 dager siden og hun hostet voldsomt. Dro da rett til legevakt og han konstanterte at alt var normalt og ingen fant grunn til den høge feberen eller manglende matlyst. Nå har hun vert feberfri i 2 dager, men matlysta er ikkje god og hun klager på vondt i munnen idag og hoster voldsomt enda. Ellers er hun i full fart og leker og preker som bare det. Da eg tittet inn i munnen, oppdaget eg at hun er hvit og hard i gommene nede bak dei bakarste jekslene. Det minner om slik det er når tenner ligger like under huda før dei kommer gjennom, med unntak av at hun ikkje er hverken rød eller hoven. Nå lurer eg på hva dette kan vere? Kan dette jeksler som er på veg? Hun er jo 3 år og 9 dager så er det ikkje litt seint for jeksler nå??
tingeling78 Skrevet 3. november 2010 #2 Skrevet 3. november 2010 Vi hadde en runde her hvor jenta mi på 2,5 har hatt feber i bølger. Fin på dagen og over 39 mot kvelden. Legen fant ingenting galt og konkluderte med virus. Skulle komme tilbake dersom det varte mer enn en uke. Men etter en uke ga det seg. Kan det hende at jenta di har fått munn, hånd og fotsyke? Med tanke på sårene i munnen, Har ellers ingen forklaring til deg...
Ranveig R Skrevet 4. november 2010 #3 Skrevet 4. november 2010 Spørsmålet er naturlegvis om jenta di har fått alle melketennene eller ikkje, om ho manglar eit sett med jekslar er det ikkje "for seint" å få dei no. Eldste fekk ikkje 2-årsjekslane før han var 2 år og 10 mnd om eg ikkje hugsar feil. Dei burde visst heitt "2-3-årsjekslar" sa dei på helsestasjonen ) Hausten er typisk tid for infeksjonar av alle slag... Ein forkjølelse kan sitte i lenge og gje litt feber innimellom, eller det kan komme ein ny forkjølelse og avløyse den første. Det er ganske vanleg at små barn får høg feber (rundt 40 grader), virus gjer ofte sånt. Men ein må då følge godt med på allmenntilstanden, og sjekke at temperaturen går ned når ein gir barnet paracet eller andre febernedsetjande medikament. Dersom barnet ikkje viser teikn til bedring etter tre døgn er det lurt å ta turen til legen for å få målt crp (for å sjekke om det er ein bakteriell infeksjon på gang, så barnet kan ha behov for antibiotika) og få lytta på barnet + sjekka hals og øyrer. Lille hadde hånd-, fot- og munnsyke her i sommar. Då hadde ho feber, og fekk etter kvart masse masse prikker på føttene, litt på hendene + blemmer i munnen og på tunga. Var frykteleg vondt i munnen, ho åt ikkje på fleire dagar, berre grein og sikla. Det kan jo vere noko slikt jenta di har fått. Ellers har eg ikkje mykje å komme med trur eg. God bedring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå