Gå til innhold

Uten barnepass å man har ett viktigt møte,ville du tatt med deg barnet da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snakk om en 3 åring her i mitt tilfelle men jeg har ett liv som er preget av att jeg må holde meg til hjemmet mere enn hva jeg har lyst fordi jeg får ikke barnepass når det passer meg å mine behov å det irriterer meg fordi jeg ikke jeg er i jobb å ønsker å være sosial noe som er ett skrikendes behov nå å når hun er syk må jeg være hjemme på dagtid,ja å nå har det gått over 14 dager nesten så det sliter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Beklager, men jeg skjønte ikke noe av dette.. Hva var det viktige møtet?

Sånn er det nå bare når man har barn å ta seg av....

Jeg måtte ha med min lille på jobbintervju, som var viktig for meg. Gikk helt fint.

Skrevet

Hvis du hadde klart å bruke komma og punktum, store bokstaver etter punktum, skrevet riktig og gjerne laget et avsnitt, hadde du fått langt bedre respons.

Skrevet

Hæ? Innlegget ditt skjønte jeg lite av. Men for å svare på det jeg tror du spør om;

Om man har et VIKTIG møte, som man kan ha med seg et barn på så får du bare gjøre det. Det må du nesten avgjøre selv, det avhenger jo av hva slags møte, med hvilke mennesker, hvor viktig det er, hvordan barnet er etc.

Om barnet er sykt, er det helt uaktuelt!

Og i alle fall om barnet er sykt, og dette bare er snakk om at du har et behov for å være sosial.

Generelt, å ha barn innebærer ofte at man må holde seg mer til hjemmet enn hva man måtte før, og kanskje føler man veldig for å komme seg ut mer.

Om man velger å bosette seg langt vekk fra familie eller andre potensielle barnevakter, så gjelder det jo i enda større grad.

Hvis du har et stort behov for å komme deg mer ut, så får du prøve å skaffe en barnevakt, kanskje en nabojente, eller fra et barnevaktsbyrå.

Hvis du ikke er alenemor, så er jo selvfølgelig far en som evt må stille opp mer hvis du har behov.

Og om dette ikke er mulig, så må du desverre bare jenke dine behov etter barnets. That's life :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...