Gå til innhold

Hjertefrekvens, gutt/jente???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare nyskjerrig å høre dere med dere andre. Hva var hjertefrekvensen hos deres baby og venter dere gutt eller jente????

Jeg fikk vite jente da jeg var 14 uker, men tar det med ei klype salt. Hjertefrekvensen idag lå på 135.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var på ultralyd i går ( uke 18) hjertefrekvens var på 140 og det er en jente.

Skrevet

Med jenta lå den rundt 144-146 på de forskjellige kontrollene.

Med gutten lå den på 144 på en kontroll og 132 på en annen kontroll.

Har ikke noe å si for kjønn ;) men gøy lell :)

Skrevet

med begge mine har pulsen lagt mellom 135 og 145. Varierer fra kontroll til kontroll :)

Første mann var en gutt og nå venter vi jente :)

Skrevet

hørte hjertelyden i dag og den var på 150.. vi skal ikke vite kjønnet denne gangen.

Forrige gang så låg hjertet imellom 147 og 150.. og det var en gutt..

Skrevet

Jentene mine lå på 140-150, venter nå gutt od begge gangene va hjertefrekvensen på 165 :) Er 17+ 1....

Skrevet

Jeg vet ennå ikke kjønnet men får vite det på tirsdag forhåpentligvis. Jeg trodde også at hjertefrekvensen kunne si om det er gutt eller jente. Første gang var frekvensen 130 og jordmoren gutt. Sist gang var den derimot oppe i 145 som tilsvarer jente. Tror enn må ta dette med en stor klype salt ja:)

Skrevet

Hei!

jeg spurte min jordmor om dette hadde noen sammenheng, men hun mente det ikke nødvendigvis stemmer i forhold til kjønn.. hun sa pulsen ofte forandrer seg fra gang til gang, og at d da ikke kunne konkludere noe som helst.

det er vel mer som en myte.

men uansett da jeg gikk med min sønn hadde han alltid hjerteslag som lå mellom 145 - 150.

når jeg fikk høre hjertelyden på nurket denne gang, har de ligget på omtrent 135.. så hvem vet.. d kan jo være noe i det.

men så klart kan ikke jordmødre og eksperter uttale seg med sikkerhet på noe som ikke er "dokumentert"..

Skrevet

jenta lå på 160 (+-)hele svangerskapet. Gutten 140 :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...