pitt-pott-nøtt Skrevet 3. november 2010 #1 Skrevet 3. november 2010 Har hatt hodepine annen hver dag nå i 2 uker. Kjenner det går ut over humør og viljestyrke. Har blodtrykksapparat hjemme og det er fint. Noen andre som sliter med hodepine i svangerskapet? Er 14 + 4 uker.
addaadda Skrevet 3. november 2010 #2 Skrevet 3. november 2010 hei!! er 14+3 i dag og jeg har hatt hodepine i en uke nå, måtte ta en paracet på jobb her om dagen. Jeg tror det er noe lett virus som går nå. Jeg var hos jormor i går og BT var ikke høyt ialefall. Hadde hodpine i begynnelsen av svangerskapet lesta da at det var normalt. Håper det går over, kan jo ikke være hjemme for hodepine og jeg vil ikke ta paracet heller. Slitsomt.
2,5barn+1engel Skrevet 3. november 2010 #3 Skrevet 3. november 2010 jeg er 14 + 0 i dag, og har slitet med hodepine ca 3-4 dager pr uke siste 10 ukene. hadde det slik i forrige svangerskap også.. noen ganger så går det over til migrene.. noe jeg aldri har hatt utennom i svangerskapene.. er visst noe hormonelt sier legen min..
fox`y Skrevet 5. november 2010 #4 Skrevet 5. november 2010 hei. jeg har hodepine vær bidige dag og noen dager ender d me migreneanfall. har mistet helt motet føler jeg enkelte dager. prøver å holde humøret oppe pga mine 2 gutter oxo,men når man er drit sliten,trøtt mm så er d tøft. jeg kan ikke ta noe for hodpinen heller siden d er migrene jeg har, å den medisinn jeg har gått på kan skade babyen, så veit snart ikke hva jeg skal gjøre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå