Gå til innhold

Jeg hadde en SA i sommer, og da steg Hcg for sakte. Det var veldig trist.

2barnsmor-2012♥♥?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei

Det er utrolig trist og leit å oppleve en SA, føler med deg. Og det dukker opp så forferdelig mange spørsmål.

Ved en av mine SA-er så steg ikke HCG nivået som det skulle. I de andre ble ikke HCG stigningen målt. Mistet i uke 6.

Ved de 2 MA-ene (i uke 8 og 11) som jeg har hatt så har jeg fått inntrykk av at HCG nivået var lavt (ingen som har sagt direkte). Tidlig i denne graviditeten (uke 6) så målte de høyere HCG nivå enn det som noen gang er målt på meg. Og det var legen veldig fornøyd med.

Ut i fra spørsmålet ditt så virker det som du bare har hatt denne SA-en. Det er veldig vanlig å oppleve en SA. Og mest sansynlig går det bra neste gang. Lykke til!

Veit ikkje egentleg, men eg spurte legen om det etter mine 3 abortar. Ved den eine aborten vart det målt hcg, og den var veeeeldig låg. Legen sa at det sannsynlegvis ikkje var slik du trur (fordi det trudde eg og) at det er pga låg hcg at man aborterar. Ho trudde det var omvendt: at på grunn av at ting ikkje er som det skal, så blir det produsert lite hcg og den stig lite......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...