husmortrall Skrevet 3. november 2010 #1 Skrevet 3. november 2010 har da selvfølgelig fått denne herlige gravidplagen. bør man gå til lege for å få behandling eller kan man kurere seg selv på noe vis?
Babyønske �� Skrevet 3. november 2010 #2 Skrevet 3. november 2010 Du kan prøve selv med reseptfrie salver på apoteket, f eks Alcos Anal. Scheriproct er en annen salve, men er ikke sikker på om man kan bruke den når man er gravid.
G&G Skrevet 3. november 2010 #3 Skrevet 3. november 2010 Hemoridesalve hjelper som oftest. Jeg bruker iallefall Scheriproct. Ellers har jeg hørt at isbiter krymper hemoridene, men det er vel helst utvendige. Min mor, som jobbet i mange år ved en fødeavd, sier også at ett gammel kjerringråd er kålblader fra hodekål....ikke vet jeg;-)
Nr 2 på vei <3 Skrevet 3. november 2010 #4 Skrevet 3. november 2010 Oooff det er ikke noe særlig det der :/ Må si det samme at salve er vel tinegn, men jeg fikk de etter fødsel jeg da..
de tre bukkenebruse Skrevet 3. november 2010 #5 Skrevet 3. november 2010 jeg er også så heldig at hver gang jeg er gravid får jeg hemorider =/ har fått det nå også...jeg gikk til legen å fikk resept på stikkpiller de heter scheriproct,de funker kjempe bra=) kan anbefale å få resept på det, eneste minuset er at man må legge seg på benken å brette frem for at legen skal se at det er hemorider og ikke noe annet hehe...litt flaut=P
ungmortil3 Skrevet 3. november 2010 #6 Skrevet 3. november 2010 På bleieboden.no har de Femè Pad og Hemoroidekrem (http://www.bleieboden.no/kategori.php?kategori=56). Er kanskje verdt et forsøk .
Mamma`n til 3 skjønne vesen! Skrevet 3. november 2010 #7 Skrevet 3. november 2010 Har vært kjempeplaget med dette selv, så føler med deg, det som reddet meg var faktisk AC3 comfort som du får kjøpt på apoteket...det lindret så og si med en gang, og gjorde det lettere å gå på do etterpå...Anbefaler dette forran sheriproct salve, men det er nå min mening da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå