Gå til innhold

Ehm.. er dette mulig..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå kommer min skepsis snikende da...

Sluttet på p-piller den 25 oktober. TR (pillemens) kommer den 29 oktober. Har hatt det frem til i dag. Men har ikke blødd noe etter ca 12 i dag. Så sitter jeg her da, og ser på TV, og kjenner en klemmende smerte på min venstre side i underlivet. Går over iløpet av kort tid. Sååå, jeg tenker at det er sikkert bare slutten av menssmertene, men de har ikke vært helt slik. Så tar en EL-test, mest for moro skyld, og får en svak positiv test?! Samme dagen som TR reiser sin vei? Hahaha, blir litt lattermild her jeg sitter, men nå får ikke gubben lov å sove med det samme han legger seg i kveld, just in case!

Selv om jeg i mitt kritikerhode tror det er noe feil med testen.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ups..... her ble det to innlegg! Pc'n min var nok litt treg... :P

Skrevet

Heisann :)

EL-testen skal ikke være svak. Den skal være like sterk eller sterkere enn kontrollstreken. Så har jeg forstått det rett, så har du nok ikke EL i dag.... Men den dukker nok opp :)

Lykke til!!

Skrevet

Hva mener du med svak positiv el-test?? Om teststreken er svakere enn kontrollstreken er jo el-testen neg.... Den skal være like sterk eller sterkere for å bli positiv.

Det er jo nokså uvanlig å få el rett etter TR, men det er mulig :)

Skrevet

Og neste gang leser jeg bruksanvisninga bedre.... Hehe. Har jo lest så mye her inne om svakt positive tester, så var nok det jeg kobla det med med det samme, hehe.. :)

Skrevet

Kan fort bli sånn når man er superivrig :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...