Kath+3 Skrevet 3. november 2010 #1 Skrevet 3. november 2010 Super dag det var i går..Først så stryker jeg min første eksamen noensinne, og tror dere ikke at når jeg kommer hjem så kommer TR på besøk...Jaja, tror nesten ikke det kan bli verre enn dette, så nå må det komme lysere tider
PrinsesseHengepupp Skrevet 3. november 2010 #2 Skrevet 3. november 2010 Usj. Jeg sto på min eksamen (fredag), men TR kom jo i dag og ødela den positive flyten jeg var inne i. Men tenker at det er kanskje til det beste, jeg har tidenes værste høst forran meg i forhold til arbeidspress og forpliktelser, så kanskje like greit å slippe å ha vondter og kvalme og merkelig matlyst :-p
Mammen ved dammen Skrevet 3. november 2010 #3 Skrevet 3. november 2010 Uff da, Kath111. Det med tanta kan jeg ikke hjelpe deg med, men når det gjelder stryk så er nok ikke det helt uvanlig på aller første eksamen. Tips: Be om en begrunnelse, det har du rett på så lenge du spør innen rimelig tid (ofte 2-3 uker etter sensur). Da kan du klage om du føler avgjørelsen var urettferdig, men ikke minst få en mulighet til å lære av dine feil slik at du ikke gjør de samme neste gang.
Kath+3 Skrevet 3. november 2010 Forfatter #4 Skrevet 3. november 2010 Nei er ikke min første eksamen..har hatt maaange, men første gang jeg stryker! Bestemt meg for at jeg skal opp på hesten igjen og ta ny eksamen allerede fredag Men typisk at begge skuffelsene kommer på samme dag..ork! Hater TR!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå