Lykkeliten *På overtid* Skrevet 3. november 2010 #1 Skrevet 3. november 2010 Jeg har ei datter på ca 2 år, og hun er veldig opptatt av dyr. Men så har jeg et spørsmål jeg ikke klarer å svare på. Altså kuer rauter, katter mjauer osv.. MEN hva gjør elefanten??! Skikkelig teit spørsmål, men nå har jeg lurt lenge nok på dette til at jeg bare må ha svar!!
mamma 2006 & 2010 :) Skrevet 3. november 2010 #2 Skrevet 3. november 2010 tuter?? hehe nei jeg vet ikke jeg, hehe, arti spørsmål
Lykkeliten *På overtid* Skrevet 3. november 2010 Forfatter #4 Skrevet 3. november 2010 Hehe ja tuter er liksom det eneste jeg kommer frem til også, men tviler påat det er det riktige ordet.
urmoderen *mamma* Skrevet 3. november 2010 #5 Skrevet 3. november 2010 Egentlig "rumbler" de, når de kommuniserer med hverandre, men lyden er så dyp at vi mennesker ikke oppfatter mesteparten av den. De "blåser trompet", når de har vunnet en kamp, skal skremme bort noen, eller varsle hverandre om fare. Den lyden klarer vi vel neppe å etterligne, de fleste av oss, men det er jo lov å prøve...
bassegutten Skrevet 3. november 2010 #6 Skrevet 3. november 2010 Hva med "snauter"? Rauter med snabelen? tjihi! eller are enkelt og greit, så "snabler" de
juliea med pike 07.03.11 <3 Skrevet 3. november 2010 #7 Skrevet 3. november 2010 jeg vet faktisk ikke, men min nevø sa "vet du hva elefanten sier, den tuter som en trmopet den trauter" Så han sier det han er 3 =)
Mrs. Fix It- stor+liten Skrevet 3. november 2010 #8 Skrevet 3. november 2010 mi datter på 2 år eg også kjempeglad i dyr, vi sier at elefanten tuter, tar armen opp til nesa å lager elfantsnabel og sier duut-duut, det synes hun er kjemeløye
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå