mamma&piratene Skrevet 3. november 2010 #1 Skrevet 3. november 2010 Hei, jeg har ikm til lørdag.Men litt ureg syklus. Men på mandag tok jeg en sånn stav test fra babyplan som var neg men da jeg så på den 30-45 min etter jeg tok den var den positiv??? Jeg er nemlig mye kvalm og stikker i magen, derfor jeg testet. I dag ( på dagen ) tok jeg en cb som også er negativ. Da kan jeg gå utifra at jeg mest sannsynlig ikke er gravid? Hva tenker dere kloke damer?
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷKajaƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ2imagen Skrevet 3. november 2010 #2 Skrevet 3. november 2010 Man skal aldri lese av testen når tia er gått ut. Det dukker ofte oppen sekstra strek etter at tia er ute. Har opplevd det mange ganger. Ikke for å ødelegge forhåpningene dine, men du er nok ikke gravid. Eventuelt produserer du hcg sent(eller EL senere enn du trodde).
mamma&piratene Skrevet 3. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 3. november 2010 Takk for svar. Det passer best å ikke være gravid nå. Men ble litt engstelig når den ble pos, men tiden var jo gått ut. Har ikke opplevd det før , har to barn. Men tenkte å høre med dere her inne, da jeg tror dere er litt mer " eksperter" på tester:) Har kun hatt mensen to ganger siden forrige fødsel så er veldig usikker på syklusen min.
Frøkenfri me 4 troll :o) Skrevet 3. november 2010 #4 Skrevet 3. november 2010 er jo noen dager til lørdag!så du kan jo vere gravid for det )
mamma&piratene Skrevet 6. november 2010 Forfatter #5 Skrevet 6. november 2010 Blir gal av dette her, ikm idag neg cb, kun svak skyggestrek og det kan det vel bli på alle ? Grunnen til at jeg syns dette er rart er at hver morra siste dagene er jeg utrolig kvalm et par timer ( slet fryktelig m kvalmen begge sv sk) og så har jeg masse sterke menssmerter, løper på di fordi jeg syns det renner( utflod) men ingen mensen??? Merkelige greier altså.
mammas skatter <3 Skrevet 6. november 2010 #6 Skrevet 6. november 2010 sak svak strek hadde e i mange dager før den vart sterkere. og d kommer jo av at hcg blir høyere og høyere når en e gravid. d kommer jo også ann på når egge festa se. så har villa testa i mårra eller om 2 dager
Frøkenfri me 4 troll :o) Skrevet 6. november 2010 #7 Skrevet 6. november 2010 du er ikke alene!sitter og her å har ikm i dag!!negativ test ingen menssmerter,men mye utflod!er som ei klokke til vanlig pleier å komme hver fjerde lørdag på morningen eller sent på fredagen!men tester man negativt på ikm så er vel håpet ute??har ingen tester igjen så må uansett vente til mandag for å teste.håper vi er gravide!!!!
mamma&piratene Skrevet 9. november 2010 Forfatter #8 Skrevet 9. november 2010 Hvordan går det med deg "frøkenfri me 4 troll )" ? Jeg testet i dag, negativt igjen. Så er nok ikke gravid, men utrolig irriterende at ikke mensen kommer når den skal- Hatt så mye menssmerter osv nå at jeg nesten var overbevist om at testen kom til å være positiv i dag. Hadde tenkt å begynne med ladycomp som prevensjon nå, hadde vært flott med regelmessig syklus Om ikke mensen kommer feks før neste uke, når kan jeg evt gå til legen å undersøke om det er noe galt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå