Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei

Har ikke noe kloke ord å si, men det jeg tenker nå(etter 4 innsettinger)er at jeg ikke skulle ha levd som vanlig. Jeg skulle ha kutta ut kaffe,og ikke stressa så mye på jobb..jeg skulle ha sykemeldt meg og hatt fokus på å hvile og kose meg. Jeg tok ikke sykemelding for siste innsetting...Så vanskelig å vite hva som passer akkurat til deg! Du får sikkert 1000 gode råd, men prøv å lytte kroppen din. Det eneste som hjelper til å takle negativt forsøk, er et nytt forsøk.

Det som skjedde med meg var at jeg fikk skikkelig reaksjon etter jeg var ferdig med de offentlige. =/

Driver med inseminasjon med donor nå da..så har fortsatt håp =)

Lykket til!!

Krysser alt jeg har =)

Hei, takk for svar!!! jeg tar det helt med ro om dagen. Drikker ikke kaffe, men drikker jo cola zero da. heller ikke alcohol. Jeg har trenet på helsestudio til nå.men tar nå en pause fra det. Selv om det er bra og trene. Tenkte jeg ikke tør å trene når jeg har satt inn eggdonor. Men det er full fart her for det har 4 barn her hjemme. de 2 største er 18 og 14 år og klarer seg mye selv og er flinke til å hjelpe til. Så har jeg en gutt på 9 år og jente 7.5 år. Koser meg masse med dem. Jeg håper at det går bra for deg, og at du blir gravid. Vi for prøve å tenke positivt. Jeg var på ultralyd om mandag. og så skal jeg på ultra lyd 10.11 noen dager før jeg drar til Riga. Gleder meg ogsså. Krysser fingre for at vi lykkes:-)

Lykke til begge to :)

Jeg tenker at jeg burde levd usunt, gitt blaffen i alt og vips blitt gravid. Skjebnens ironi er at de som jobber for det må vente, og de som ikke vil det, får barn som bare det. Satt på spissen.

Neida, ser poenget- jeg prøver ta hensyn til hva jeg orker for ikke å brenne meg ut. Litt mykere dager.

Lykke til i Riga m240! Jeg er nettopp kommet hjem fra Serum i Athen og ruger på to blastocyster :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...