Synnove75 Skrevet 3. november 2010 #1 Del Skrevet 3. november 2010 Jeg har fylt ut et skjema på jobben min i dag, som sjefen har oversendt til de som har med permisjoner og sånt å gjøre. Det jeg har fått vite er at arbeidsgiveren min vil sende min info direkte til NAV (arbeidsgiver forskutterer lønn ved permisjon). Når jeg ringer NAV og spør sier de at de må ha alle papirer samlet, dvs at jeg skal levere lønnsinfo sammen med de andre papirene. Hva er riktig egentlig? Hva skal jeg fylle ut og levere til NAV? Ble veldig usikker, men regner med at arbeidsplassen min har riktige rutiner på dette (jobber i posten). Første gangen for meg dette her, og jeg har ikke peiling... Hater alle sånne søknader og skjemaer, synes det er vanskelig. Kan man stikke innom hos NAV å prøve å få litt hjelp eller er det helt umulig? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142514958-hvilke-papirer-skal-jeg-levere-p%C3%A5-nav/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. november 2010 #2 Del Skrevet 3. november 2010 Selv om du har skrevet søknad til jobben din må du sende inn skjemaet for søknad om foreldrepenger til NAV og sammen med de skal du sende bekreftelse på termin og siste lønnsslipp. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142514958-hvilke-papirer-skal-jeg-levere-p%C3%A5-nav/#findComment-142515448 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synnove75 Skrevet 4. november 2010 Forfatter #3 Del Skrevet 4. november 2010 Joda, jeg skjønte det, men det skjemaet som heter "Inntektsopplysninger for arbeidstaker som skal ha..." Er det det er spørsmål om. Dette sender min arbeidsgiver inn direkte, men han jeg snakket med på nav mente at jeg skulle ha med dette sammen med de andre papirene. Det skulle vel ikke være nødvendig når arbeidsgiver sender det inn? Jeg får jo ikke noen kopi av det fra arbeidsplassen. Lønnsslipp er greit, den finner jeg jo fort... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142514958-hvilke-papirer-skal-jeg-levere-p%C3%A5-nav/#findComment-142517094 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. november 2010 #4 Del Skrevet 4. november 2010 Nei det burde ikke være noe problem at arbeidsgiver sender det inn selv og at du sender inn det du skal. Slik har det blitt gjort begge ganger jeg har vært i foreldrepermisjon. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142514958-hvilke-papirer-skal-jeg-levere-p%C3%A5-nav/#findComment-142520157 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå