bitthen Skrevet 3. november 2010 #1 Skrevet 3. november 2010 Trodde jeg skulle få en kjempepakke jeg... Men nei, en helt vanlig pakke, som om han skulle ha bæsja hver dag. Slik var det sist gang også. Det gikk mange dager siden sist han bæsja, og jeg får en liten pakke. Ikke kom det noe mer heller. Flere som har slike? Noen som vet hvorfor? Synes det er litt merkelig, men regner ikke med det er mer der.
_Løvemamma_ Skrevet 3. november 2010 #2 Skrevet 3. november 2010 Hvor gammel er ham? Noen barn som bare får morsmelk bæsjer nesten ikke, fordi de fordøyer så godt som alt. Supert tilpasset melk
bitthen Skrevet 3. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 3. november 2010 Hehe, han er 4 mnd. Han har fått litt smaksprøver, men ellers mm. God og trinn så dette kan du har rett i
mamman til to gutter Skrevet 3. november 2010 #4 Skrevet 3. november 2010 Det er helt vanlig at de fordøyer alt når de får smaksprøver også, men følg med på om han får vondt i magen eller virker som han er plaget når han bæsjer. Hvis han er plaget kan du gi han sviskemos/sviskesaft, det hjelper.
Mjølkekua Skrevet 4. november 2010 #5 Skrevet 4. november 2010 Min bæsjer ca hver 3 dag, og da kommer det heller ikke særlig mye. Dette er også ei god og rund jente ;-) stemmer nok det som skrives her om at mye tas opp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå