Izabelle Skrevet 3. november 2010 #1 Skrevet 3. november 2010 Hei! Venter fortsatt på mensen, hvis den kommer da:) Men jeg fikk litt småblødning i går, spottblødning. Har ingen symptomer på at mensen skal komme, ingen søtsug, heller lyst på bare salt mat. Er det flere som har opplevd dette hvis de har vært/er gravide?
beloni med april 2012 spire;) Skrevet 3. november 2010 #2 Skrevet 3. november 2010 Har du testet? er jo snart en uke over:D Hørt mange som har hatt litt spotting rundt ikm dagen, men har hatt en spire i magen.
Izabelle Skrevet 3. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 3. november 2010 Nei har ikke testet enda! Vil vente til i slutten av uka, var ca en uke over tida da jeg testet positivt med nr 1. Tror jeg kjøpte fire fem tester da, men alle var negativ og ingen mens! Hadde rett og slett bare testet for tidlig. Blødde fra slimhinnene i munnen da jeg pusset tennene i sted, så det kan jo være et godt tegn:)
beloni med april 2012 spire;) Skrevet 3. november 2010 #4 Skrevet 3. november 2010 Så spennende! Lykke til, skal følge med på deg til slutten av uka:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå