Gå til innhold

Verdens beste lyd :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var til første jordmortime idag 16 fullgåtte uker. Var kjemoe nervøs for at hun ikke skulle finne fosterlyden, men fikk høre et nydelig hjerte dunke med en frekvens på 135 :) Ble veldig beroliget og nå vet jeg at spira mi fortsatt lever :) 3 uker til ordinær ultralyd så gjenstår det å se om det virkelig er ei lita jente som lurer seg der inne. Gyn legen var rimelig sikker på forrige ul :)

Ellers så alt bare flott ut med meg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra:)

Jeg hørte også hjertelyden i dag. Helt fantastisk:)

Lykke til videre:) kommer nok til å følge hverandre. Er 16 + 1 i dag.

Skrevet

var det jeg sa vennen:):)

men såå bra å håper du senker skuldra helt igjen å koser deg me magen din:):)

gu for noen herlige dager det har vært siste:)

stor klem:)

Skrevet

Hurra! Så deilig;). Nå kan du bare smile og nyte! Håper jeg får høre i morgen, er 15 + 3.

Skrevet

jeg også fikk høre hjertelyden for første gang i dag.. 150 slag pr min. :)

verdens herligste lyd.. :) jeg er 14 + 0 i dag.. :)

Skrevet

Så kjekt =D Ja, det er så beroligende å få høre hjertelyden, også føler en seg liksom "nærmere" spira =) Bra alt så flott ut!

Jeg skal til jordmor selv i morgen, hun fant ikke hjertelyden sist, så håper på bedre lykke denne gangen. Jeg finner ikke hjertelyden selv heller, med CareMaxx, og jeg har prøvd masse. Nå i det siste har det blitt med å prøve 5 minutter èn gang i uka kanskje, for jeg blir både irritert og frustrert når jeg ikke finner den =P Er jo 17 uker, så burde klart det.

Skrevet

Ja var veldig beroligende å høre sprellet igjen :)

Nå skal jeg bare kose meg med magen, men blir sikkert å være nervøs når den ordinære ul nærmer seg. Blir liksom neste kneik å komme seg over da jeg mista en gutt i 20 uke i fjor.

Skrevet

Uff ja, det blir til at en bekymrer seg selv om en prøver så godt en kan å slappe av. Jeg var ikke så bekymra for alt mulig sist jeg var gravid, men det er jo 12 år siden, og jeg har vel fått øynene opp for hvor heldig jeg var at alt gikk så bra.

Jeg prøver å være litt ekstra travel i de periodene jeg vet jeg kommer til å begynne å stresse og bekymre meg. Ikke at jeg glemmer å tenke på det, men det føles som om tiden går fortere =)

Tross alt så er det en veldig liten sjanse for at noe skal gå galt eller være galt, dette går kjempefint =)

Skrevet

jaa helt enig det er verdens beste lyd. Er nesten like langt påvei som deg. Når var du på UL da du fikk vite kjønnet? Jeg mener, hvor langt var du påvei da?

Skrevet

Lykkelig mde spire, jeg var 13+6 da jeg var til fosterdiagnostikk og fikk vite da at vi få ei lita jente. Men tar det med ei klype salt, får vite mer på den ordinære ul 26 november.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...