Gjest Skrevet 3. november 2010 #1 Del Skrevet 3. november 2010 Fant en morsom "liten" liste som har vært postet her på BIM for noen år siden. Noen av disse passer sikkert best på 2 og 3 tri men morsomme for det. Har du fler så heng deg på. =) - Du tar deg i å stryke på magen din og smiler mens du står i meterpåmeterlang kø på butikken. - Du tar tak i mann/sambo/kjærstes skuldre, rister løs å skriker: jeg skal ha sjokolade, nååååå!!!!!! - Tårene triller over reklamefilmer - Du plutselig legger merke til hvor mange andre som også er gravide. Du ser dem aldri ellers, men nå "popper" de opp overalt. - Du seriøst vurderer å gå tur med katta i den nye barnevogna - Du utvikler en egen teknikk for å komme deg ut av sofa'n og senga - Du svarer "noe med bacon", hver gang mannen spør deg om hva du vil ha til middag - Du får panikk når det bare er en saftis igjen i fryseren - Du ber mannen ta med seg en stooooor Crispo hjem fra butikken og når han endelig kommer så har han med seg en liten Stratos..... Alle menn burde skjønne at dette er feil. Veldig feil..... - Du brekker deg av parfymen til svigermor - Du er ute å går tur for å trimme, med masse snop i lommen. - Du stirrer alle barnevogner i senk. - Du må åpne en ny melkekartong hver gang du skal ha melk, for de som er åpna lukter og smaker "kjøleskap" - Du venter og venter på mage..og ingen kan se DEN store kulen du faktisk har fått - Du kjører på tur med babysetet i bilen 3 mnd før fødsel..bare for å teste om det funker i bil..og du må kikke i alle butikkvinduer på speilbildet av bilen for det er sååå søtt med barnesetet bak. - Hunden har prøvd babyseng, bilstolen og barnevogna.. - Du ikke kan kjøre din egen bil, fordi det lukter for mye BIL inni der. - Du blir dødelig fornærma fordi din kjære ikke vil være med inn på babybutikk nr 4 for å kikke... - Du får kjeft av samboer for du har rotet bort ekstranøkkelen til bilen....men finner nøkkelen senere i fryseren oppå en boks med vaniljeis! - Brystvortene er så såre/ømme at når du tørker deg etter dusjen er det som om å bli slipt med sandpapir - Du holder pusten 4 etasjer, fordi du spyr av "heislukten" - Du sitter i trappa og gråter fordi den ene sokken er lenger nede enn den andre... - Tøymykneren MY lukter helt fortryllende. - Samboer plutselig på butikken bøyer seg ned og spør magen hva den har lyst på. - Du går på 4 opp trappa isteden for på 2. - Frokosten består av en boks ananasringer og et glass o'boy. - Du sniker deg til å sove 5 minutter på do på jobben. - Du leser innlegg på BiM om alt og ingenting mens tårene triller. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142514781-du-vet-du-er-gravid-n%C3%A5r/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snømusa2013 Skrevet 3. november 2010 #2 Del Skrevet 3. november 2010 - Du blir kvalm nå kjæresten har spist havrekjeks, fordi ånden blir uutholdelig! - Du gråter i ren fortvilelse over at samboer har bilen, kl. er 2148 og butikken stenger kl.22. Du MÅ ha druer!!!! - Du blir irritert når du endelig vinner i vinlotteriet på jobb, det er jo helt ubrukelig nå! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142514781-du-vet-du-er-gravid-n%C3%A5r/#findComment-142516676 Del på andre sider Flere delingsvalg…
StoltHønemor<3 Skrevet 4. november 2010 #3 Del Skrevet 4. november 2010 Du vet du er gravid når du til stadighet velter ettåringen din med magen siden du ikke ser henne Du vet du er gravid når du sitter på do og spiser en sjokolade samtidig Du vet du er gravid når du kaster kakedeigen i veggen fordi den rett og slett er seig Hehe:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142514781-du-vet-du-er-gravid-n%C3%A5r/#findComment-142517014 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 4. november 2010 #4 Del Skrevet 4. november 2010 Hahaha artig ang å sitte på do å spise sjokolade hehe, i går mårres satt eg på do å spiste en skål med gryn...eg måtte virkelig på do, og når man endelig klarer å gå på do etter tre dager med hard mage, ja da går man selv om man MÅ ha gryn samtidig hehe Satt å lo av meg selv når eg oppdaget ka eg gjorde på, sikkert fordi katten satt nedenfor og stirret dumt på meg hehe Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142514781-du-vet-du-er-gravid-n%C3%A5r/#findComment-142519371 Del på andre sider Flere delingsvalg…
StoltHønemor<3 Skrevet 5. november 2010 #5 Del Skrevet 5. november 2010 Hahaha Så bra ) Jeg skjønner hva du mener! Er ganske så forstoppet selv, så når jeg tror jeg må på do så rigger jeg meg til:P Jeg har ei valp som følger meg overalt i huset (ja, på do også) så hun rekker å sove en lur mens jeg er på do.. He he!! Jeg fant en morsom historie; -Du vet du er gravid når du setter deg inn i bilen, legger magen på rattet og tuter kl 11.30 på en byggeplass midt i lunsjpausen og alle ser på deg.. - Du hiver en kjele grøt i gulvet fordi samboeren din ikke svarte på spørsmålet ditt tre sekunder etter at du stilte det (unnskyld, kjære!). - Du har blåmerker på magen etter kjøkkenskapsdører fordi den er større enn daglig beregnet. - Du nesten begynner å gråte fordi du ikke finner NAV-kontoret. - Du går fra å hylgrine fordi du tror du skal bli verdens dårligste mor, og rett over til å gapskratte fordi det er morsomt at snørra di renner. - Du sitter på kafé og snakker med noen, som plutselig blir veldig distrahert av at magen din glir fra side til side og du har en fot tydelig stikkende ut under ribbena. He he Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142514781-du-vet-du-er-gravid-n%C3%A5r/#findComment-142522243 Del på andre sider Flere delingsvalg…
kokosyklus Skrevet 5. november 2010 #6 Del Skrevet 5. november 2010 Den historien om tutet på byggeplassen i lunsjpausen var meg sist jeg var høygravid. Herregud, jeg grein av latter leeeeeenge og måtte ringe mannen min som ikke fikk noe ut av samtalen annet enn min pipende gråt/latter:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142514781-du-vet-du-er-gravid-n%C3%A5r/#findComment-142522405 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå