Gjest Skrevet 3. november 2010 #1 Skrevet 3. november 2010 Etter mandagens nyheter vurderer jeg å gå sterkere til verks og begynne å tempe. Hvilket Termometer ville dere anbefale, dere som har litt peiling på dette her?
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 3. november 2010 #2 Skrevet 3. november 2010 Hei, du må kjøpe noe som heter basaltermometer. Et som har to desimaler Lykke til
Gjest Skrevet 3. november 2010 #3 Skrevet 3. november 2010 Ja det har jeg fått med meg. De hadde ikke på apoteket her, Så lurte egentlig på hvilket dere her inne bruker. Om det er noen som er bedre enn andre?
Metti er håpefull Skrevet 3. november 2010 #4 Skrevet 3. november 2010 Pearly bruke eg .. Det er en av de minste og enkleste
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 3. november 2010 #5 Skrevet 3. november 2010 Jeg kjøpte et på nett et sted hvor de også selger grav-tester osv, men husker ikke hvor... sorry!
Gjest Skrevet 3. november 2010 #6 Skrevet 3. november 2010 hmm.. den så jo ikke så dum ut. Men den koster vel skjorten? Tenkte noe ala denne: http://www.babyornot.no/product_info.php/cPath/30/products_id/44 Er det noe å spandere tid og penger på? Heter ikke basal da men er 2 desimaler.. Går vel for det samme eller?
Irene Adler Skrevet 3. november 2010 #7 Skrevet 3. november 2010 Har noe som likner som jeg kjøpte på e-bay for 3$ inkludert porto
Gjest Skrevet 3. november 2010 #8 Skrevet 3. november 2010 Tror jeg bare går for en sånn en da. Ihvertfall i første omgang. Fant en annen også til samme pris men som så litt finere ut. Hehe. Som om det spiller noen rolle. Får Google de litt
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 3. november 2010 #9 Skrevet 3. november 2010 Akkurat sånn er det jeg har! Jeg er veldig fornøyd. Den piper når den er ferdig, men jeg synes det er bra. Er en smakssak det da.
Gjest Skrevet 4. november 2010 #10 Skrevet 4. november 2010 Hurra for meg! Nå har jeg bestilt meg termometer. Er tredje torsdagen på rad jeg våknet med eggehvite og lukket tapp, men nå skal det bli orden på sakene. Så bare pass dere cyster! Nå er det krig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå