Gå til innhold

Vi har malt brystpanel opp til 2/3 av veggen. Vil ha panel på hele veggen. Må man rive alt og begynne helt på nytt eller kan man skøyte på mer panel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dumt spørsmål kanskje. Men spør likevel :)

Fortsetter under...

Skrevet

Er ikke sikkert det blir så pent. Du må i så fall ha en list som dekker "skjøten" vil jeg tro. Ikke så enkelt å sparkle seg bort fra det...

Skrevet

kan jo begge deler, skjøte på- da ville jeg hatt en vannrett list over skjøten.

Rive alt og sette opp alt nytt, dyrere men kanskje finere. Men jeg kunne lett gått for list på skjøten også. Men er jo alt etter hva deres smak er. ;)

Skrevet

klart du kan male men blir neppe pent, evnt list i midten men det blir seene halvveis ut. Kommer jo ann på hvordan dere har det ellers i huset.. er alt annet også halvveis er det jo greit med amatørmessig utførelse

Skrevet

Tror det blir vanskelig å "skøyte" på veggen hihi...:)))

Skrevet

Vi har det i trappeoppgangen opp i 2. etasje. Og sm nevnt over her må du ha en smal "leppe-list" i skjøten. Jeg synes det så litt rart ut i førsten, men nå enser jeg den ikke lenger. Den deler liksom etasjene der taket i 1. etsje stopper, hvis du skjønner.

Ikke sikkert det ser så naturlig ut der dere skal ha det, men ellers kan dere j vurdere en slags smal hyllekant...???

Annonse

Skrevet

Da må i alle fall finne nøyaktig det samme panelet, og det kan være vanskelig...

Skrevet

Anbefaler å rive panelet og legge på nytt igjen. Bredden på panelet er sikkert ikke like bred, og en list midt på, vil mest trolig ikke bli fint.

Hilsen møbelsnekker

Skrevet

Synes det er så flott med panel på 2/3 av veggen, malt i samme farge som øverste del av veggen, helst en eller annen lysfarge. Ville aldri panelt hele veggen, om jeg var så heldig å ha denne løsningen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...