Pikenurk nr 2ღFødt 17.juli:) Skrevet 3. november 2010 #1 Skrevet 3. november 2010 Sover deres 4mnd baby bedre etter fast føde??
Willy Wonka Skrevet 3. november 2010 #2 Skrevet 3. november 2010 Nei, synes ikke det - nå har han bare fått litt grøt en gang pr dag, men synes ikke han virker å bli mett av dette engang selv om han gir tydelig tegn på at han ikke vil ha mer grøt.... Mulig han trenger mer tid på seg.
*LillaMeg* Skrevet 3. november 2010 #3 Skrevet 3. november 2010 Min våkner fortsatt på samme tid, hver natt.. Grøt gjorde bare at han ikke var sulten, men våknet like fullt på samme tid.. Irriterende.. Men er vel sånn det er..
Canari Skrevet 3. november 2010 #4 Skrevet 3. november 2010 Synes det hjalp litt ja, gir knapt halv porsjon grøt formiddag og kveld. Tok litt tid før jeg merket forskjell. Begynte samtidig å gi smokk når han våknet til "vante" tider.
2010 Mammaen Skrevet 3. november 2010 #5 Skrevet 3. november 2010 Nå er min over 5 mnd da, men jeg svarer likevel. Som Canari tok det litt tid her også, men han gikk fra å ammes 2-3 ganger per natt til nå 1 gang per natt. Deilig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå