Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 3. november 2010 #1 Skrevet 3. november 2010 Var veldig fornøyd med en fra Swegmark sist, men finner den ikke igjen nå. Noen som vet hvor de fører dette merket, eller har et annet merke å anbefale? Kjøpte en på Lindex nå, Lindex-merke, men synes den var så vond på siden; litt sånn spile-aktig, så det ble ømt og vondt på puppen.
Novadona Skrevet 3. november 2010 #2 Skrevet 3. november 2010 Jeg hadde str 80 B og har kjøpt 85 E hos HM, men hadde samme vondt i siden som du beskriver. Jeg tok et godt røsketak i bhen og nå er den behagelig. Kanskje ikke det beste dersom man har veldig store bryster, men jeg føler HM sin nå gir støtte uten å være ubehagelig. Et billig alternativ i alle fall!!
Mjølkekua Skrevet 3. november 2010 #3 Skrevet 3. november 2010 Jeg har ikke så mye pupper jeg da, men er veldig godt fornøyd med de som blir solgt på barnas hus. De støtter og er myke. Husker ikke i farten hva de heter. Bruker disse (har en i sort, hvit og hudfarge) og ammesingletene fra hm. Veldig fornøyd ;-)
2010 Mammaen Skrevet 3. november 2010 #4 Skrevet 3. november 2010 Er veldig fornøyd med Triumph sin. Har diverse andre, men de ligger i skuffen. Jeg har forresten en fra Swegmark (men den er ikke noe god, trolig fordi den er veeeldig liten i størrelsen) og den kjøpte jeg på Ellos av alle steder. Jeg vil anbefale deg å gå opp en str hvis du skal kjøpe det merket. På Cubus har de ofte 25% rabatt på alt undertøy og da gjelder det å slå til. De har Triumph der. Den er i alle fall verdt pengene synes jeg (og er jo faktisk heller ikke dyr i forhold til diverse spesialbutikker).
Sadie *Mamman til Johanne* Skrevet 3. november 2010 #5 Skrevet 3. november 2010 Bravido BH fra ammehjelpen. Elsker de! :-)
Gjest JuniGull2010 Skrevet 3. november 2010 #6 Skrevet 3. november 2010 Jeg bruker kun ammeBher fra Triumph. De er ikke akkurat sexy å se på, men skikkelig behaglige. Jeg har en normal byste med c -cup, så passer iallefall min fasong bra.
Mjølkekua Skrevet 3. november 2010 #7 Skrevet 3. november 2010 Jepp! Det var dette merket jeg tenkte på!
Løvinna30 Skrevet 3. november 2010 #8 Skrevet 3. november 2010 jeg er veldig fornøyd med de fra Sparkjøp
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 3. november 2010 #9 Skrevet 3. november 2010 Har fra Lindex jeg,gud og den er god.. Er uten spiler.. Romselig og godt amme bh.. Har fra H&M den liker jeg ikke,bare prøvd og ha den på 1 gang.. Ligger fint i skapet den..
Pinnus Skrevet 4. november 2010 #10 Skrevet 4. november 2010 Change har en fantastisk god amme-bh! Finnes i svart og hvit, og de har stoooort utvalg i størrelse. Ikke minst er den pen, ser ikke ut som en typisk amme-bh. Utrolig behagelig og veldig god støtte.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 4. november 2010 Forfatter #11 Skrevet 4. november 2010 Takk for svar dere, da får jeg snuse litt rundt i butikkene og se om jeg finner noen jeg liker =)
Indigo 08-10-13 Skrevet 4. november 2010 #12 Skrevet 4. november 2010 Ammer min andre sønn, har prøvd litt av hvert, er mest fornøyd med de som selges på Lindex. Mulig vi bruker samme av Swegmark, uten spiler og polstring, med en blomst/lilje på stroppen framme. Brukte den sist med storebror (som vi jo fikk omtrent samtidig), fant den igjen nå i høst på salg hos Lindex, og spurte etter andre str. men fikk beskjed om at den var gått ut av sortemang.. Kjedelig! Fikk i allefall kjøpt en av de. Synes de er kjempegode!! Ellers har jeg kjøpt tre stk Lindex ammebh (er ikke noe spes merke) med blonder og greier , uten spiler og polstring. De er helt fantastisk!! deilig!! på, og det beste av alt; de ser faktisk veldig sexy ut!! Den ene er sort og de andre to er rosa. Lykke til på shopping:)
Lunda med lillegutt Skrevet 5. november 2010 #13 Skrevet 5. november 2010 Har flere passe gode, men har falt helt for Bravado sine, ingen over, ingen ved siden av! Du får dem på Baby Shop!
*SmurfeMamma* Skrevet 5. november 2010 #14 Skrevet 5. november 2010 MOM fra lindex.... perfekte!!!! Du må velge de uten spiser, de ser kanskje ikke så fine ut der de henger, men de er kjeme fine på, og de klemmer ingen steder, samtidig som de støtter opp og holder på plass!! Suuuper fornøyd, er så glad for at jeg har funnet denne.. anbefalt den til flere venninder og de er like fornøyd som meg!
Gjest Skrevet 5. november 2010 #15 Skrevet 5. november 2010 Bravado fra babyshop, barnas hus og ammebutikken selger disse! Fra jeg tok den på, etter anbealing fra en ansatt som brukte den også etter at hun var ferdig å amme, så orker jeg ikke å bruke noe annet! Jeg kommer nok også til å bruke den etter at jeg er ferdig å amme, så god er den!
Lunda med lillegutt Skrevet 5. november 2010 #16 Skrevet 5. november 2010 Helt enig bimboline, jeg skal også bruke dem etter jeg er ferdig å amme! Kjempegode! Er brede og fine i festene bak på ryggen slik at man slipper "kjøttrull-effekten", og super elastiske hele veien, men støtter der de skal uten spiler og stramme cup´er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå