Vinaja Skrevet 3. november 2010 #1 Skrevet 3. november 2010 Hei har noe jeg tenker på ! Jeg hører at mange sier, at man kan få positiv graviditets veldig kort tid etter befrukningen ? men dette var jo ikke tilfelde for meg, er dette normalt ? Jeg startet med min måndelige blødning den 15 Juli og hadde ingen positiv test før den 16 August. Helga den 27 August får jeg kraftige magesmerter og kommer på sykehuset, hvor det blir tatt en innvendig ultralyd hvor lege konstatererer at jeg er 6+1 uker på vei. Jeg regner ut at da har befrukningen skjedd rundt 29 Juli og i mitt hode kan det stemme for for rundt helga den 6 August har jeg noe jeg ikke vil kalde en blødning en gang bare sånn at det er litt rødt på papire (Festeblødning tenker jeg ) Så Er Dette normalt noen som har opplevd noe lignene ?
katrineev Skrevet 3. november 2010 #2 Skrevet 3. november 2010 sist jeg var gravid så måtte jeg 2 dager etter ikm før jeg fikk positiv test. dette komemr vel ann på hvor mye hormoner kroppen lager. og dette varierer jo . så tror det er helt normalt at det et stor forskjell på når en får en positiv test. men normalen er nok rundt ikm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå