Metti er håpefull Skrevet 3. november 2010 #1 Skrevet 3. november 2010 Ka betyr det ? Er det vanlig få positive el testen 7 dager etter sist gang. Jeg har begynt såvidt å spotte og tok bare testen for løye egentlig.
To gutter + en til? Skrevet 3. november 2010 #2 Skrevet 3. november 2010 Du KAN jo være gravid, selvfølgelig, jeg har fått positiv el-test ved graviditet tidligere. Eller du har rett og slett en forsinket el. Er du sikker på at du hadde el for en uke siden, eller kan testene da bare ha vært så godt som positive men ikke helt, sånn sett i ettertid?
bomsa Skrevet 3. november 2010 #3 Skrevet 3. november 2010 hmmm....det hadde jeg og da jeg var gravid med keiseren..:-) spennende...
Metti er håpefull Skrevet 3. november 2010 Forfatter #4 Skrevet 3. november 2010 Jeg bruker cb sine el tester . Så jeg hadde smilefjes i to dager.. Men nå kom det da smilefjes .. Siden jeg spotter så er det jo rart at det ska være ny el
Metti er håpefull Skrevet 3. november 2010 Forfatter #5 Skrevet 3. november 2010 Jeg fikk en skyggestrek som eg følte var bittelitt rosa på graviditets testen... Så kanskje det blir positiv test på meg etterhvert
beloni med april 2012 spire;) Skrevet 3. november 2010 #6 Skrevet 3. november 2010 Hørres ut som du kan være gravid, positiv el test sammen me svak positiv g-test er jo veldig lovende! Lykke til med testingen:)
Happy87 Skrevet 3. november 2010 #7 Skrevet 3. november 2010 krysser fingrene for deg metti 3pp..Håper virkelig dette kan være din pp:)
Metti er håpefull Skrevet 3. november 2010 Forfatter #8 Skrevet 3. november 2010 ja nå blir det hvertfall testing hver dag fremover ... Eg hadde jo mistet helt håpet men nå kom det tebage gitt : )
FIFFI *nybakt 2barnsmamma* Skrevet 3. november 2010 #9 Skrevet 3. november 2010 Dette va ein gladmelding, Metti! Godt dårr e håb for oss spottere!!!!
mim26 Skrevet 4. november 2010 #10 Skrevet 4. november 2010 jeg fikk positiv el test 8dpo, så svak positivt g-test 12dpo og "GRAVID" på digital g-test på ikm to dager etter!! så der er et stooort håp;)
To gutter + en til? Skrevet 4. november 2010 #11 Skrevet 4. november 2010 Hvordan har det gått med deg, Metti? Har du testet noe mer?
Metti er håpefull Skrevet 4. november 2010 Forfatter #12 Skrevet 4. november 2010 ja i dag har alt vert negativt . så skjønne svært lite. Kroppen bare kødde me meg så vet ikkje ka eg ska tro
To gutter + en til? Skrevet 4. november 2010 #13 Skrevet 4. november 2010 Skjønner at du er skuffet! Kanskje du har hatt 'et snev av graviditet' som gynekologen min sa en gang jeg opplevde en ultrasvak strek, for så å få blødning et døgn senere. Eller kanskje det bare ikke er noen god forklaring - av og til går det vel bare litt i kluss.
Metti er håpefull Skrevet 4. november 2010 Forfatter #14 Skrevet 4. november 2010 har ikkje mistet håpet helt enda. virker som jeg har sluttet å spotte og puppene e bare direkte vonde. Ikkje sånn ømme men direkte verk liksom. synlige blodårer på pupper og underliv. I tillegg så brekke eg meg plutselig. Var ganske bad på jobb. holdt på å stelle ein bruker da eg plutselig brakk meg. Så derfor gir eg ikkje helt opp før mensen komme. Men mistet jo litt trua
To gutter + en til? Skrevet 4. november 2010 #15 Skrevet 4. november 2010 Nei, det er håp i hengende snøre som de sier, så bare hold fast på det, du! Det er ikke over før mensen uomtvistelig er der.
Metti er håpefull Skrevet 4. november 2010 Forfatter #16 Skrevet 4. november 2010 har du noen gang opplevd verk i puppene og ikke i forbindelse me at jeg tar på de . Trodde ikkje det sko være sånn når de ble ømme liksom.
To gutter + en til? Skrevet 4. november 2010 #18 Skrevet 4. november 2010 Hmm, ja, det tror jeg nok. Men kan bare ikke huske i hvilken sammenheng, så nå kan jeg dessverre ikke være til særlig hjelp. Men på generell basis er jo puppeverk et godt tegn, da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå