høstjenta ~ lille vesla mi Skrevet 3. november 2010 #1 Skrevet 3. november 2010 Vet ikke om dere har lagt merke til det, men jeg så det nå når jeg var inne å leste på dagens nedtelling... Vi er alle tre 8 dager over termin i dag! Litt rart eller hva? Hvem får først tro? Krysser fingrene for at alt er bra med våre tre små babyer som koser seg inni hver sin mage:) Alt bra med dere? Er dette første, andre eller tredje barnet? (regner med det er din nr 3 mammac m/spire) Hvordan er formen nå på overtid? Jeg er førstegangs og venter på ei lita jente, som sannsynligvis skal hete Olivia:) Hadde vært hyggelig å hørt litt fra dere også! klem
Embalasjen *påovertid* Skrevet 3. november 2010 #2 Skrevet 3. november 2010 ja jeg la merke til at vi er 3 som er like langt over =) dette er min første og jeg venter en liten jente =) har ikke bestemt oss for navn enda..føler jeg må se henne først =) jeg tviler litt på at det er meg som blir å få først, men man vet jo aldri =p har mistet litt trua på at hun kommer av seg selv egentli =/
mammac m/spire nr.3 Skrevet 3. november 2010 #3 Skrevet 3. november 2010 Hei,hei....Ja, det er godt vi ikke er aleine. Venter på tredje gutten nå og er skikkelig lei i dag (Veksler litt)har født før termin med de to andre,så jeg var ikke helt forberedt på overtid:)Masse murringer, men det har jeg hatt en mnd tid nå så det betyr ingenting. Blir spennede å se hvem av oss som får først da. jeg skal på overtidskontroll på fredag, men det er jo ikke ensbestydene med igangsetting....jaja...tvi,tvi...det KAN jo ikkke være lenge til nå da uansett...vi får bare bite tennene sammen og NYT stillheten så lenge:) det blir en stor overgang for oss alle, med nattevåk...skriking ect,ect. MASSE LYKKE TIL MED FØDSELEN...:)Vi høres vel innpå her:)
høstjenta ~ lille vesla mi Skrevet 3. november 2010 Forfatter #4 Skrevet 3. november 2010 Masse lykke til med fødselen ja:) Det kan jo skje når som helst, men jeg har heller ikke helt trua på at det skjer av seg selv nå.. Skal på overtidskontroll på sykehuset i morgen - spent, men regner med jeg må vente til over helga med å bli satt i gang... iallefall så lenge alt er bra med lillesnupp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå